2 צפייה בגלריה
סטיבן ג'רארד ולואיס סוארס
סטיבן ג'רארד ולואיס סוארס
סטיבן ג'רארד ולואיס סוארס
(רויטרס)
היכן ישחק לואיס סוארס בעונה הבאה? למרות גילו (35), החלוץ עדיין מעורר עניין ולא בליגה נידחת, אלא בפרמייר ליג. אחרי שבתקופה האחרונה דווח כי אסטון וילה רוצה לצרפו, באנגליה מדווחים כי מאמנה סטיבן ג’רארד העלה הילוך במגעים ואף יצר קשר עם סוארס בעצמו.
לפי הפרסום, מאמן אסטון וילה ואגדת ליברפול, ששיחק עם החלוץ במייטי רדס בעשור הקודם, סימן אותו כדי להוביל את הפרויקט שנבנה לקראת העונה הבאה. הצדדים נמצאים בקשר טוב וג’רארד מנסה לשכנע את האורוגוואי להצטרף אליו וכך הסביר לו באותה השיחה שהתקיימה.
החלוץ הוותיק סיים את חוזהו באתלטיקו מדריד והוא מחפש יעד חדש כשחקן חופשי. לאחרונה פורסם כי קבוצות מטורקיה וארצות הברית רוצות את האורוגוואי, אך מבחינתו הוא רוצה להישאר באחת הליגות הבכירות, אולי בעונה האחרונה בקריירה, על מנת להגיע למונדיאל בנובמבר בכושר טוב ועדיין רלוונטי.
2 צפייה בגלריה
סוארס וג'רארד
סוארס וג'רארד
סוארס וג'רארד
(רויטרס)
כזכור, ג’רארד ולואיס סוארז שיחקו ביחד במדי ליברפול, והיו פסע מאליפות היסטורית בעונת 14\2013. האורוגוואי, שנחשב לחלוץ הטוב בעולם באותם ימים, זכה באותה העונה בתואר השחקן המצטיין ובסופה עבר לברצלונה.
החלוץ בן ה-35 רשם העונה במדי הקולצ’נרוס 11 שערים ושלושה בישולים ב-35 הופעות, וזאת לאחר שבעונה שקדמה לכך היה מלך שערי הקבוצה והוביל אותה לאליפות. בראיון פרידה מאתלטיקו, טען סוארס כי רצה להמשיך בקבוצה.