2 צפייה בגלריה
שחקני חולון
שחקני חולון
שחקני חולון
(רפי בן חקון)
"לא נתנו לגודל שלהם להוות חיסרון עבורנו", אמרו בהפועל חולון לאחר הניצחון אתמול (שישי) 78:93 על הפועל ירושלים במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, ניצחון ששם את קבוצתו של גיא גודס במרחק 40 דקות מהעפלה לסדרת חצי הגמר.
במועדון היו מאוד מרוצים מהניצחון ומהיכולת אותה הראו השחקנים על הפרקט, ההתקפה שטפה, הקליעות נכנסו באחוזים טובים והקבוצה כולה הצליחה לשמור על הכדור ולסיים את המשחק כולו עם ארבעה איבודים בלבד ובנוסף לכל אלו היו שני שחקנים שבלטו מעל כולם, ג'ו רגלנד וטיירוס מגי שסיפקו תצוגת תכלית וחיברו יחדיו 58 נקודות בדרך ליתרון מוצדק בסדרה וגניבת הביתיות.
"משחק טוב שלנו, ניצחון חשוב ומרשים במיוחד לאור החיסרון בצבע, היינו מאוד ממושמעים בכל האספקטים, היינו מאוד מרוכזים ומסודרים במשחק שלנו", סיכמו בסביבת הקבוצה את המשחק. כזכור התכנון המקורי היה לרשום את סטיב זאק, אך הסנטר נקע את הקרסול מה שחייב את גודס וצוותו לבצע שינויים בסגל שנרשם לסדרה. בתום 40 דקות של כדורסל אין ספק שאפשר לטעון שהקבוצה התאימה את עצמה נהדר למצב החדש.
חולוניה ניצחה בסוויפ את הסדרה מול הפועל גליל עליון, ירושלים מנגד נגררה למשחק רביעי, הדבר יצר מצב שבו חניכיו של גודס "זכו לחופשה" בת שמונה ימים, המנוחה הכפויה מביאה עמה יתרון עצום בכל הנוגע למנוחה והתרעננות, אך יחד עם זאת יכול לפגוע במעט בשטף ובקצב, ואצל הסגולים צהובים היה חשש בדיוק מהסיבה הזו, "לא פשוט לחזור לקצב, התגברנו על שמונת הימים מאז המשחק מול גלבוע גליל, היה לנו זמן להתאושש, אבל אף פעם לא יודעים איך חוזרים מהחופשות הכפויות האלו", הודו בסביבת הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
שחקני חולון חוגגים עם הקהל
שחקני חולון חוגגים עם הקהל
שחקני חולון חוגגים עם הקהל
(רפי בן חקון)
ההבנה שירושלים מגיעה דרוכה יותר וחדה יותר עשתה את שלה, ובמועדון היו מרוצים מהאופי שהשחקנים הראו: "ג'ו נתן משחק ענק, טיירוס עם חדירות נהדרות ברבע הרביעי וכשקולעים שלשות באחוזים כאלה אז זה גם הלך לכיוון שלנו", סיכמו במועדון משחק התקפי נהדר בו קלעה הקבוצה 93 נקודות, וזאת כאשר 51 מהן הגיעו מעבר לקשת ב-50%. שביעות הרצון הייתה לא רק מהשטף ההתקפי כי אם גם מכך שכל פעם שהאדומים לבנים מהבירה החלו לעשות קולות של חזרה והחלו מומנטומים, קבוצתו של גודס ידעה להגיב ולשמור את הפועל ירושלים במרחק ביטחון.
היכולת של מגי ורגלנד הייתה פשוט יותר מדי עבור הירושלמים, בתחילה זה היה טיירוס מגי שקלע מעבר לקשת, לאחר מכן הגיע תורו של רגלנד, כשהיה צריך השניים חדרו, רגלנד שלט בקצב, ובשורה התחתונה שלחו מסר כי במשחק הראשון היתרון בקו האחורי שהיה כמובן אבסולוטי, היה שלהם. "הדחיפה של הקהל הייתה מדהימה עבורנו", בחולוניה לא שכחו להודות ל-1,200 האוהדים שהתלוו לקבוצה וככל שהדקות חלפו וככל שהיתרון של קבוצתם גדל הם הורגשו יותר ויותר כפי שהבהירו במועדון. אצל הסגולים צהובים כבר מישירים מבט לעבר המשחק הבא: "נקווה להמשיך, סך הכל זה 0:1, יום שני זו אופרה אחרת. נצטרך לבוא באותה רמת הריכוז ובאותה רמת הביצוע, לתת הכול במאה אחוז כדי לסיים עם זה ולעשות וי גדול".