2 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה
סאדיו מאנה
סאדיו מאנה
(רויטרס)
עונה אדירה של ליברפול נחתמה באכזבה גדולה, כאשר המייטי רדס הפסידו אמש (שבת) בגמר ליגת האלופות 1:0 לריאל מדריד. האדומים היו טובים יותר, שלטו בצורה מוחלטת, אבל לא הצליחו להכניע את טיבו קורטואה ומנגד בעיטה אחת למסגרת הספיקה לוויניסיוס ג’וניור כדי להכריע את המשחק.
"איפה הגמר בעונה הבאה? איסטנבול? אני אזמין מלון”, אמר בסיום יורגן קלופ, מאמן ליברפול. "זה לא מדהים, זו תוצאה רגילה של כדורגל. היו לנו הרבה יותר ניסיונות ובעיטות למסגרת, אבל הנתון המכריע הוא בהחלט בצד של מדריד. הם כבשו שער ולא עשינו - זה ההסבר הכי קל בעולם הכדורגל. זה קשה, אבל אנחנו מכבדים את זה כמובן".
קלופ המשיך: "כשהשוער הוא איש המשחק, משהו משתבש בקבוצה השנייה. קורטואה ביצע שלוש הצלות מדהימות, אבל הייתי שמח אם היו לנו יותר הזדמנויות כאלה. הבעיה היא שכשאתה משחק נגד ריאל מדריד והם משחקים כל כך מאחור, איום התקפות הנגד שלהם הוא עצום. ראיתי שאנחנו עושים הרבה דברים טובים, אבל זה לא הספיק. אנחנו מקבלים את זה".
2 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול מאוכזבים
שחקני ליברפול מאוכזבים
שחקני ליברפול מאוכזבים
(רויטרס)
סאדיו מאנה גם כן דיבר לאחר המשחק ואף שלח מסר לגבי עתידו, על רקע הדיווחים סביב מעבר לבאיירן מינכן: "אני חושב שזה משחק מסובך, אנחנו מאוכזבים - האוהדים היו מדהימים, אני רוצה להודות להם על הכל ולמאמן, אני מאחל לקבוצה הזו את כל ההצלחה שבעולם". כמו כן, על פי הדיווחים באנגליה, מאנה אף נפרד מחבריו לחדר ההלבשה.
אנדרו רוברטסון הוסיף: “אנחנו הרוסים. זה מה שקורה כשאתה מגיע לגמר ולא מנצח. אם נהיה כנים, יכולנו לשחק קצת יותר טוב, במיוחד במחצית השנייה. הם קבוצה מנוסה ומסוכנת בכל רגע שהיא יוצאת קדימה. הם יודעים לנצח בגמר והם הראו את זה".