1 צפייה בגלריה
אוהדי ליברפול תקועים מחוץ לאצטדיון
אוהדי ליברפול תקועים מחוץ לאצטדיון
אוהדי ליברפול תקועים מחוץ לאצטדיון
(רויטרס)
עוד לפני הזכייה הגדולה של ריאל מדריד בליגת האלופות, נרשם רגע חריג במעמד עם כאוס חסר תקדים שגרם לדחיית פתיחת המשחק מול ליברפול ב-36 דקות. הסיבה: אוהדים רבים נתקעו בפקקי ענק, רבים מהם ניסו להסתנן ללא כרטיס ואחרים אף טענו כי נשדדו והותקפו. המשטרה נותרה חסרת מענה, ולאחר הדרמה, מסתבר כי אופ”א מצאה את האשמים.
למעשה, בארגון מפנים את האצבע המאשימה שלהם לאוהדי ליברפול בטענה שרכשו כרטיסים מזויפים. הכתב הראשי של סקיי ספורטס, קווה סולהקול, היה בין אלה שנפגעו מהגז המדמיע בכאוס של לפני המשחק. בליברפול הגיבו לכך: “זה המשחק הכי גדול בעולם והאוהדים לא צריכים לחוות את זה. ביקשנו חקירה רשמית כי זה לא מקובל, אנחנו מאוכזבים מהבעיות בהן נתקלו האוהדים”.
לאחר המשחק, אופ”א פרסמה הצרה ובה כתבה: “הקרוסלות שמחוץ לכניסה לשערים נחסמו על ידי אלפי אוהדי ליברפול שרכשו כרטיסים מזויפים, ולכן השער האוטומטי לא נפתח וזה יצר תורי ענק. אופ”א מתנצלת בפני מי שנפגע באירועים הללו ותבדוק בדחיפות את הנושאים מול המשטרה, הרשויות בצרפת וההתאחדות המקומית”.
מגן ליברפול, אנדרו רוברטסון, הגיב על כך: “זה לא יכול להיות שהכרטיסים היו מזויפים, זה לא נכון. בלתי מתקבל על הדעת שאוהדים ירוססו בגז מדמיע. זה איום ונורא וחייבים לחקור את זה”.
סולהקול סיפר: “נראה שכל פעולת השיטור הייתה לא יעילה. זה לא נעשה כמו שצריך. האוהדים עמדו מספר שעות מחוץ למגרש, הארגון היה פשוט נוראי. זה לא מתאים למעמד ואי אפשר לעבור על זה לסדר היום”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.