3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
“יהיה זמן לדבר על העתיד שלי, בקרוב אוכל להרחיב. זה תלוי בכמה גורמים, אני חושב שהמצב שלי ברור ואין טעם לדבר על זה. קשה לומר שאשחק בבאיירן בעונה הבאה”. כך הגיב היום (ראשון) רוברט לבנדובסקי כשהגיע למרוץ הפורמולה 1 במונאקו והתבקש להתייחס לעתידו. החלוץ הפולני הוא המטרה מספר 1 לחיזוק ההתקפה של ברצלונה, שמנסה לקדם את העניין ביחד עם סוכנו, פיני זהבי, אחרי שכבר סוכם על חוזה לשלוש שנים בין לבנדובסקי לקטלונים.
לפי פבריציו רומאנו, סאדיו מאנה החליט לעזוב את ליברפול בקיץ הקרוב ובאיירן המועמדת המובילה להחתימו. ייתכן שהעסקה תושלם בימים הקרובים תמורת 30-40 מיליון אירו, מה שיסייע לבארסה בשכנוע של באיירן להאיץ את המו”מ על לבנדובסקי. בקטלוניה דווח שהבווארים דורשים כ-50 מיליון אירו, בעוד בארסה הציעה כ-40 מיליון ובסופו של דבר הצדדים יגיעו לסיכום.
בעוד פחות מחודשיים בארסה תחל כבר את העונה הבאה, אבל במועדון לא מבזבזים זמן. ביום שלישי כבר תתקיים פגישת הנהלה שתעסוק במציאת פיתרונות כלכליים לרכש ובינתיים דווח ב'מונדו דפורטיבו' שהחתמת בלם בכיר בעדיפות עליונה, בין היתר כתוצאה מדאגה ממצבו הפיזי של ג'רארד פיקה.
3 צפייה בגלריה
יקבל בלם? צ'אבי עם פיקה
יקבל בלם? צ'אבי עם פיקה
יקבל בלם? צ'אבי עם פיקה
(רויטרס)
הבלם בן ה-35 היה מהבולטים בבארסה אחרי הגעת צ'אבי ובלעדיו הקטלונים התקשו מאוד בשלהי העונה, במהלכה הוא סבל לא מעט מפציעות. למעשה, פיקה שותף בשני משחקים בלבד (110 דקות במצטבר) מתוך תשעת המחזורים האחרונים בליגה, הוא הושבת למשך יותר מ-80 ימים בסך הכל ונעדר מ-12 משחקים העונה.
למרות שהוא בשלהי הקריירה, בבארסה היו מרוצים מיכולתו של פיקה, שאיתו בליגה העונה הקבוצה ספגה 0.7 שערים בממוצע, ובלעדיו - בעשרה משחקי ליגה - היא הוציאה 1.8 כדורים המרשת. עם זאת, כאמור, צ'אבי מבין שלא יוכל לבנות עוד הרבה על מי שעוד שיחק איתו, וגם הלו"ז הצפוף של פיקה ועיסוקיו הרבים מחוץ למגרש לא תורמים.
3 צפייה בגלריה
יגיע בקיץ? ז'ול קונדה
יגיע בקיץ? ז'ול קונדה
יגיע בקיץ? ז'ול קונדה
(רויטרס)
יש לציין שפיקה חתום בבארסה עד 2024, אבל ייתכן מאוד שהעונה הקרובה תהיה האחרונה שלו בבארסה - ובכלל. הוא קיצץ העונה בשכרו כדי לאפשר את רישומו של ממפיס דפאיי (אחרי שליאו מסי כבר עזב, מה שיצר משבר גדול בין השניים ששיחקו ביחד עוד בקבוצת הנוער), אבל עדיין מדובר במשתכר הבכיר ביותר בקאמפ נואו.
כאמור, בהמשך השבוע תתקיים ישיבת הנהלה שבה יעלו לדיון מספר סוגיות שיאפשרו לבארסה מרחב פעולה בכל הנוגע לשוק ההעברות כשברקע הפייר פליי שמגביל את ז'ואן לאפורטה. אם בארסה אכן תוכל להחתים בלם בכיר, המועמדים המובילים הם ז'ול קונדה מסביליה וקאלידו קוליבאלי מנאפולי.