1 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
ליאו מסי חתם את עונת הבכורה שלו בפאריס סן ז’רמן עם תואר האליפות, אך באכזבה גדולה בליגת האלופות. הפרעוש, שהדהים את כולם בקיץ הקודם כשנפרד מברצלונה, רשם העונה 11 שערים ו-14 בישולים ב-34 משחקים במדי הקבוצה מעיר האורות.
כעת, אחרי שתמה לה העונה, מסי התראיין לרשת TYC בארגנטינה ודיבר בקצרה: “זו הייתה שנה קשה מאוד, בכנות. היה קשה להסתכל אחרי שהייתי באותו מקום במשך כל חיי. בברצלונה היה לי הכול, הגעתי בגיל מאוד צעיר. גרתי יותר בברצלונה מאשר בארגנטינה. הכדורגל הוא שונה ושגרת החיים היא לא אותו הדבר. למזלי, החיבור של הילדים ושל אנטונלה בפאריס היה חיובי”.
עוד אמר הפרעוש: “ביום הראשון לא הבנו שום דבר, היה גם הרבה בכי. אבל הבנים הסתגלו היטב. טיאגו התגעגע מאוד לחברים שלו אבל הצליח להסתגל מהר מאוד. גם מתאו היה כזה. סירו היה זה שהדאיג אותנו הכי הרבה. בהתחלה הייתה לי פציעה קלה שהגבילה אותי וגם זה השפיע, לא יכולתי לשחק מספר משחקים ברצף”.
על ההשלכות של הקורונה אותה חווה, אמר: “זה הותיר אותי עם הרבה השלכות. הרבה שיעולים, כאבי גרון וחום. אבל לאחר מכן לא יכולתי לרוץ כמו שצריך במשך חודש וחצי, זה השפיע על הבריאות שלי”.
מסי דיבר על המפלה מול ריאל: “זה הרג אותנו. כל חדר ההלבשה הרגיש את זה. התוצאה הזו הייתה מכה קשה. הם לא היו הקבוצה הטובה ביותר ובכל זאת עדיין ניצחו את כולם. בנזמה ללא ספק ראוי לזכות בכדור הזהב העונה. העונה הבאה תהיה הרבה יותר טובה עבור פ.ס.ז’, אני בטוח בזה”. על הזכייה בקופה אמריקה: “השמחה הייתה עצומה. זה היה אושר מוחלט אחרי כל הדברים שקרו בשנים שלפני כן”.
על קריאות הבוז שספג, יחד עם ניימאר מהקהל בפאריס: “זה מצב חדש בשבילי. זה אף פעם לא קרה לי בברצלונה, להפך”.