2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(איציק בלניצקי)
חיוכים נרשמו אצל הפועל ירושלים עת ששחקני הקבוצה הגיעו לאזור חדרי ההלבשה אמש (שני) לאחר הניצחון 61:75 על הפועל חולון במשחק השני של סדרת חצי גמר הפלייאוף, ניצחון שהשאיר את העונה שלהם בחיים וכפה משחק שלישי ומכריע על כל הקופה. כשהשחקנים החלו להיכנס לחדר ההלבשה בסביבת הקבוצה נשמעו קריאות "עוד שלושה משחקים" כשהכוונה ברורה, הפועל ירושלים רחוקה שלושה משחקים מתואר האליפות.
האדומים מהבירה האמינו כי ינצחו את המשחק בהיכל הטוטו, אך יחד עם זאת, גם אם אמרו זאת, היה ניכר כי חלק מאנשי המועדון לחוצים. אחד מהם אף אמר לאחר תחילתו כי מדובר "משחק חזק" ואכן, בהתחלה, למרות התרגיל הראשון המוצלח שהלך לשלשה מהפינה של ג'יילן אדאמס לאחר חסימה על קו הבסיס, היה ניכר כי הידיים מעט רועדות. קבלת ההחלטות לא הייתה במיטבה, ולמעשה מתוך 15 הנקודות הראשונות שקלעה קבוצתו של יותם הלפרין, 13 היו של אדאמס שפשוט להט.
במועדון ניסו תחילה להרגיע מעט את הרוחות לאחר הניצחון. "עוד לא עשינו כלום זו רק חצי הדרך", אמרו אצל הקבוצה מהבירה. הסיבה לכך ברורה, רק בשישי האחרון הפועל ירושלים ראתה את חולוניה יורדת מהפרקט בפיס ארנה מחויכת ולאחר שגנבה את יתרון הביתיות. המשחק אתמול לא היה בהכרח קל לצפייה ללא מעט אוהדי כדורסל ובסביבת הקבוצה הבהירו: "זה הפלייאוף, לפעמים זה יהיה מכוער". ואכן, הכדורסל לא בדיוק שטף, אבל הפועל ירושלים עשתה את שלה. "הם לא יכלו לעשות הרבה דברים", ציינו במועדון את שביעות הרצון מכך שהצליחו להגביל את הסגולים צהובים, והמשיכו להביט בהשתאות בדפי הסטטיסטיקה לאחר שניצחו משחק בו קלעו 75 נקודות על אף 16 איבודי כדור ויחס אסיסטים איבודים שלילי.
הפועל י-ם מנצחת 61:75 את הפועל חולון
התחושות בירושלים ככל שהדקות נקפו היו משוחררות יותר ויותר. בקבוצה ציינו שכפי שהם לא באמת היו מצליחים לנצח את המשחק הראשון, כך גם היה הפעם רק מצידה של חולון. הרי הפער אמנם היה חד ספרתי במשך דקות רבות, אך יחד עם זאת קבוצתו של גיא גודס לא הצליחה להשוות את התוצאה כל שכן להפוך אותה. רגע לאחר שהסתיים המשחק הראשון ציטטו בבירה את מייקל ג'ורדן באחד מצילומי הארכיון בסדרת המופת “הריקוד האחרון” כאשר הוא אומר: "קל לדבר כשאתה מוביל". כעת, לאחר שהשוו את הסדרה, מבהירים במועדון: "יש רק מטרה אחת, יום חמישי".
קבוצתו של הלפרין כאמור שלטה במשחק ונראה היה שבכל פעם שחקן אחר הגיע. היו דקות נהדרות לנועם דוברת, באחרות היה ג'ון אגבונו וכמובן שמעל כולם כיכב ג'יילן אדאמס, אך נראה שדווקא הנזק שגרמו מייקל קייזר והיידן דלטון לקבוצה מהבירה במשחק הקודם, שם הייתה אולי ההצלחה הכי גדולה של האדומים, שכן השניים חיברו הפעם 8 נקודות ו-10 ריבאונדים. ביום חמישי הקרוב בשעה 19:30 חולוניה והפועל ירושלים יפגשו למשחק מספר 3, ששוב פעם מעלה את התהייה מדוע הסדרות לא נערכות לכל הפחות בפורמט של הטוב מ-5 משחקים.
2 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו חוגג
סולימאן בריימו חוגג
סולימאן בריימו חוגג
(איציק בלניצקי)