3 צפייה בגלריה
מקס גרצ'קין עם הכדור
מקס גרצ'קין עם הכדור
מקס גרצ'קין עם הכדור
(רפי בן חקון)
לא מעורב? משה חוגג חתם בעצמו על מימוש האופציה של דן עזריה. זה קרה מאחר ומנכ"ל בית”ר ירושלים, מוני ברוש, סירב לחתום על הארכת החוזה ומימוש האופציה של הקשר בגלל חוסר הוודאות סביב עתיד המועדון. נראה שעם עזיבתו היום של אלי אוחנה את תפקיד היו"ר לאחר חמש שנים, משאירה בכוורת של משה חוגג את עורך הדין יצחק יונגר שהוא בעיקר עושה דברו של חוגג, את המנכ"ל מוני ברוש ואת חשב הקבוצה חיים נבון.
לאחר שמוני ברוש הודיע כי הוא מסרב לחתום על מימוש האופציה של דן עזריה בשל חוסר הוודאות סביב עתידה הכספי של הקבוצה ומצבו האישי של המנכ"ל שעדיין שוקל את עתידו במועדון, הובילו לידי כך שחוגג הוא זה שחתם על מימוש האופציה של עזריה. בבית"ר סירבו להגיע לנושא.
לאחר מכן, בבית”ר הודיעו על שחקן נוסף עליו מומשה האופציה: מקס גרצ’קין. המגן השמאלי ימשיך בקבוצה בעונה הבאה ומצטרף לעזריה בתור השחקנים שהמועדון כבר הודיע שימשיכו.
כאמור, היום (שלישי) אלי אוחנה מסיים את תפקידו בבית"ר, חוגג לא מתכוון למלא את הפונקציה של יו"ר במקום אלי אוחנה, כרגע מי שמנהל את העניינים עבור משה חוגג הוא עורך הדין יצחק יונגר, הוא היחיד שנמצא בקשר עם חוגג, המנכ"ל מוני ברוש והיו"ר אלי אוחנה לא שוחחו עם חוגג כבר כמה חודשים, כך גם כל שאר אנשי המועדון.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
(אורן בן חקון)
בנוסף לכל זה, היום הוא המועד האחרון למימוש האופציה על מיכאל אוחנה, בבית"ר אומרים כי אין שום יכולת לממש את האופציה על מיכאל אוחנה מאחר שמדובר בחוזה שמגיע כמעט ל 300 אלף דולר לעונה, במצבה של בית"ר אין שום סיכוי שחוזה כזה יאושר בבקרה ולכן נראה שממחר מיכאל אוחנה יהפוך לשחקן חופשי.
בית"ר קיבלה כמו כל שאר הקבוצות בליגת העל בקשה להגיש את הדו"ח הכספי הראשון לבקרה לקראת העונה הבאה, יש לציין כי עדיין לא נקבע תקציב המועדון לעונה הבאה, המאמן יוסי אבוקסיס ממתין לראות מה יהיה גובה התקציב ואיזה שחקנים יעמדו לרשותו, לפני שיחתום על רשמית במועדון.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(רדאד ג'בארה)