1 צפייה בגלריה
אדאמה טראורה וז'ואן לאפורטה
אדאמה טראורה וז'ואן לאפורטה
אדאמה טראורה וז'ואן לאפורטה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
עתידה של ברצלונה עדיין לוט בערפל ואם זה לא מספיק, הגזרה מול נשיא לה ליגה, חאבייר טבאס, ממשיכה להתחמם. בצעד חריג, נשיא המועדון הקטלוני, ז’ואן לאפורטה, יצא באופן פומבי כנגד מי שמנהל את הליגה הספרדית ואמר: “נמאס לי לשמוע אותו מדבר עלינו. הגיע הזמן שהוא יפסיק להשמיע התבטאויות פומביות על ברצלונה”. כל זאת על רקע עוד ציטוטים של טבאס, שטען כי “ברצלונה לא יכולה להחתים את רוברט לבנדובסקי, הם פשוט לא יכולים ואין להם את הכסף לכך”.
במקביל לעימות הזה, בתקשורת הקטלונית טוענים שיש לאמירות של לאפורטה כיסוי. על פי הדיווחים, בארסה הצליחה לגייס 840 מיליון אירו אשר מורכבים מ-540 מיליון אירו על מכירת זכויות השידור שלה ועוד 300 מיליון אירו על מכירת הזכויות לייצור מרצ’נדייז של המועדון. הכסף הזה אמור לסדר את הספרים הכלכליים של בארסה ובכך להוביל למצב שבו המועדון כן יכול לרכוש ולהחתים שחקנים.
עיתונאים המסקרים את הקבוצה, כמו חאבי מיגל ב”אס”, תקפו את טבאס אחרי שפורסמו הידיעות על גיוס הכספים על ידי בארסה: “אם כל מאות מיליוני האירו שלאפורטה הצליח לגייס לא יאפשרו לה להחתים שחקנים, אז שטבאס יכבה את האור ויסגור את הליגה. זה לא רציני”. מיגל אגב ידוע כעיתונאי המקורב מאוד למאמן צ’אבי הרננדס.
ב”ספורט” בינתיים טוענים כי לאפורטה וצ’אבי ישבו היום (רביעי) וידונו על ענייני הרכש, כאשר המטרות המרכזיות הן עדיין לבנדובסקי וראפיניה מלידס. בשלב הזה לא ברור האם סכומי הכסף המדווחים יספיקו כדי שהקבוצה לא תצטרך למכור את פרנקי דה יונג, אבל זה די ברור שהיא עדיין חייבת להיפטר מקלמנט לנגלה, סמואל אומטיטי ועוד.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.