2 צפייה בגלריה
מארין צ'יליץ' חוגג
מארין צ'יליץ' חוגג
מארין צ'יליץ' חוגג
(רויטרס)
אחרי שנקבע כי בחצי הגמר הראשון של הרולאן גארוס ישחקו אלכסנדר זברב ורפאל נדאל, היום (רביעי) התקיימו משחקי רבע הגמר הנוספים. מארין צ'יליץ' המשיך את מסע הקסם שלו ואחרי שהדיח את דניל מדבדב, גבר גם על אנדריי רובלב בתום קרב מותח שארך למעלה מ-4 שעות. הקרואטי, המדורג 23 בעולם, ניצח 7:5, 3:6, 4:6, 6:3 ו-6:7 את המדורג 7 בעולם. יריבו של צ'יליץ' בחצי הגמר יהיה המנצח בין הולגר רונה לקספר רוד.
בנשים, אחרי שמרטינה טרביצאן וקורי גאוף הבטיחו את מקומם בארבע האחרונות של הרולאן גארוס, שלב רבע הגמר נמשך היום עם שני המפגשים הנוספים. הראשון היה בין שתי הרוסיות, ורוניקה קודרמטובה ודריה קסטקינה, בו האחרונה יצאה עם ידה על העליונה כשגברה 0:2 על יריבתה, כשברבע הגמר האחרון איגה שוויונטק, המדורגת הראשונה, לא הופתעה מול ג'סיקה פגולה (11) ועלתה גם כן עם 0:2 חלק.
במשחק המוקדם, המדורגת 20 בעולם ניצחה 4:6 את המערכה הראשונה, כשבמערכה השנייה קודרמטובה (29) כמעט הצליחה להשוות, אך נכנעה בסופו של דבר 7:6 והודחה מהטורניר. שוויונטק גם כן לא התקשתה יותר מידי וטיילה לחצי עם 3:6 ו-2:6 על האמריקאית.
2 צפייה בגלריה
דריה קסטקינה חוגגת
דריה קסטקינה חוגגת
דריה קסטקינה חוגגת
(רויטרס)
הפולנייה והרוסייה יפגשו לקרב ראש בראש על המקום בגמר הגדול על משטח החימר בבירת צרפת, כשהמנצחת תפגוש את טרביצאן או גאוף שיתמודדו אחת מול השנייה בחצי הגמר המקביל.