2 צפייה בגלריה
שחקני בני הרצליה חוגגים
שחקני בני הרצליה חוגגים
שחקני בני הרצליה חוגגים
(איציק בלניצקי)
לאחר ההפסד הראשון של בני הרצליה במשחק מספר 1 בסדרת חצי הגמר למכבי תל אביב, כאשר הקבוצה נראתה פגיעה לאחר הריבים שהיו על הספסל, דווקא המנהל המקצועי, זופר אבדיה, היה רגוע.
באימון הקבוצה למחרת, אבדיה החליט להרגיע את העניינים, שאף אחד לא יקבל קנס. במועדון חיפשו דרך להפיג את המתח ושיחקו כדורגל באימון, ונראו מחויכים. אבדיה אף אמר: “הכול בסדר, אנחנו נשחק בגמר". זה כאשר הצהובים הובילו 0:1 בסדרה, ואף אחד בקבוצה מתל אביב לא חשב שיהיה לו חלום בלהות כפי שהקבוצה ספגה בסופו של דבר בסדרה מהרצליה.
בקבוצה של אורן אהרוני נראו אמש (רביעי) מחיוכים לאחר התצוגה האדירה של הקבוצה עם ניצחון 74:96, אך בקבוצה בראשות היו"ר אלדד אקוניס (שקיבל מחמאות מכולם על הקבוצה) עסקו בהורדת פרופיל. מבחינתם מחזיקת הגביע, היא רוצה העונה דאבל.
בקבוצה גם לא מתכוונים להתחיל להתעסק במי שתעלה הערב לגמר מהמפגש הקובע בין הפועל ירושלים להפועל חולון. מבחינת בני הרצליה, הם רוצים להיות תלויים בעצמם, להתעסק בקבוצה שלהם ולא ביריבה, כפי שעשו גם בסדרת חצי הגמר מול מכבי ת"א.
אגב, שחקן העונה, צ'ינאנו אונואקו, שעד עכשיו לא ברור איך שחקן כזה נחת בבני הרצליה (גניבת המאה של הקבוצה), ואף קבוצה בכירה באירופה לא שמה עליו את היד לפני כן, צפוי לצאת לליגת הקיץ בארה"ב שם ינסה להרשים לפני שיעבור לתחנה הבאה שלו, כאשר גם מכבי ת"א רוצה אותו. בבני הרצליה יודעים שאין להם עוד הרבה משחקים ליהנות ממנו, וחולמים לסיים את השידוך הזה עם אליפות.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני הרצליה חוגגים
שחקני בני הרצליה חוגגים
שחקני בני הרצליה חוגגים
(איציק בלניצקי)
משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, נראה אמש חוגג על הפרק בהיכל מנורה מבטחים עם אנשי הרצליה. מעניין מתי ראש העיר ידאג שלקבוצה יהיה אולם ראוי למעמדה בכדורסל הישראלי ולא רק לחגוג? יושב ראש הקבוצה, אקוניס, החליט לגזור שתיקה עד לאחר סדרת הגמר כפי שעשה זאת בגביע המדינה.