1 צפייה בגלריה
קמאבינגה, קסאמירו ומודריץ' חוגגים
קמאבינגה, קסאמירו ומודריץ' חוגגים
קמאבינגה, קסאמירו ומודריץ' חוגגים
(רויטרס)
אחרי שסאגת קיליאן אמבפה ירדה לה מהפרק, ריאל מדריד מתקרבת בצעדי ענק לרכש הראשון שלה לעונה הקרובה, צרפתי כישרוני אחר תוצרת מונאקו, אורליאן טשואמני. הקשר עשוי לחתום במדי אלופת אירופה בימים הקרובים ולהמשיך את המגמה בבלאנקוס להצעיר את הסגל ולבנות את דור ההמשך.
מי שהתייחס לכך הוא אדוארדו קמאבינגה, שבדומה לטשואמני, הגיע מהליגה הצרפתית אחרי שכיכב כבר מגיל צעיר במדי ראן. בהיותו בן 19 בלבד, קמאבינגה כבר הניף דאבל עם ריאל, בעונת הבכורה שלו, והוא התייחס לחבר החדש שבדרך: “זה יהיה נהדר לראות אותו כאן. כבר דיברנו, פגשתי אותו בנבחרת, אני מקווה שהוא יגיע. נראה בימים הקרובים”.
על התארים עם ריאל אמר הקשר: “אני עדיין בחלום, אני חושב שכרגע אני עוד לא מבין מה השגתי. כשאבין אגיד: ‘איזה טירוף’. אלו רגשות עצומים. אבל מיד לאחר מכן אתה צריך לחזור לעבוד, כי יש את המשימה עם הנבחרת. אין ספק שזה היה הרגע הכי מרגש של חיי, וחוויתי את זה עם משפחתי על הדשא. אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים, 5 צ’מפיונס כמו קארים בנזמה”.
במקביל, בצרפת מדווחים כי אמבפה נשלח לעוד “משימה” בגזרת טשואמני בניסיון לשכנע אותו לבחור אחרת ברגע האחרון: “קיליאן ינסה לשכנע אותו להגיע לפאריס במהלך פגרת הנבחרת. זה משהו שמתואם עם פ.ס.ז’ בתור הניסיון האחרון בהחלט”.