2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה יותר ממשוכנעים שברק בכר ימשיך לאמן את הקבוצה בהתאם לחוזהו גם בעונה הקרובה, למרות האפשרות שקיבל או יקבל הצעה רשמית מסטנדרד ליאז’ הבלגית.
בכר, שחתם על חוזה לשנתיים נוספות, מכוון כרגע להישאר ושואף לחזק ולשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. הדברים של סוכנו דודו דאהן (“לא מאשר ולא מכחיש”) ל-ONE לגבי הצעה מבלגיה יש בה אמנם מעט להלחיץ, אבל נראה שבסופו של דבר בכר ימשיך אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי.
“בכר מאמן מכבי חיפה בשנתיים הקרובות וכבר עובד על תוכניות לעונה הקרובה ויאמן את הקבוצה כפי שמתוכנן. אבל ברור לכולם שאם בכר יחליט שהוא רוצה לעזוב לחו"ל, אי אפשר יהיה לעצור אותו”, אמרו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
באותו נושא, קצת יותר משבועיים לפני פתיחת האימונים והסגל של מכבי חיפה רחוק מלהיות מושלם כפי שהמאמן רוצה, מה עוד שאנשי הצוות שעובדים לצד בכר וכוללים את עוזר המאמן גיא צרפתי ומאמן הכושר דרור שמשון, כמו גם מאמן השוערים גיא ויזינגר, טרם חתמו על חוזים חדשים.
בכר אמנם משדר עסקים כרגיל ועובד מול גל אלברמן על ההכנות ושחקני הרכש, אבל כרגע כאמור יש לא מעט סוגיות פתוחות. הראשונה שבהן היא עמדת השוער. ג'וש כהן טרם השיב על ההצעה החדשה ואמור לעשות זאת בימים הקרובים. חוסה רודריגס, לפחות בשלב זה, מתרחק מהקבוצה וחיפה תנסה להביא שלושה זרים בנוסף לצ’ירון שרי, עלי מוחמד ובוגדן פלאניץ', שרוצה חוזה חדש ומשודרג לשנתיים נוספות ואמור לקבל את מבוקשו.
העובדה שינון אליהו הצטרף זה טוב ונחמד לעיבוי הסגל, אבל במכבי חיפה מחפשים מגן ימני זר ברמה גבוהה כמו גם מגן שמאלי וחלוץ זרים. החלטות לגבי שחקנים דוגמת ניקיטה רוקאביצה ואחרים יתקבלו תוך כדי תנועה, כמו גם לגבי שחקנים שמסומנים כמי שלא ימשיכו למרות שיש להם חוזה, אורי דהן וטאלב טוואטחה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.