2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(רויטרס)
מונס דאבור צפוי להוביל הערב (חמישי, 21:45) את התקפת נבחרת ישראל מול איסלנד במשחק שיפתח את הקמפיין בליגת האומות, אך במישור האישי, ייתכן שהוא בפני מעבר שישלח אותו בחזרה לליגה הספרדית.
ולנסיה פנתה להופנהיים, קבוצתו של דאבור, כדי לקבל אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה בסך כ-15 מיליון אירו בתום העונה. יש לציין שהגרמנים רכשו את החלוץ בינואר 2020 בכ-12 מיליון אירו מסביליה ומטבע הדברים הם לא מוכנים לשחרר אותו ללא תמורה בשלב זה. המו"מ בין המועדונים נמשך, כאשר הספרדים מוכנים לקחת עליהם את עלות השכר של דאבור.
המעבר גם תלוי במאמנה החדש של הופנהיים, אנדרה ברייטנרייטר, שיצטרך לקבל החלטה לגבי עתידו של דאבור, לו יש חוזה לעוד שנתיים. הרומן הקודם של דאבור עם הליגה הספרדית לא היה מוצלח מבחינתו: הוא עבר לסבילה ביולי 2019 לאחר שנרכש מרד בול זלצבורג תמורת כ-15 מיליון אירו, אך בסופו של דבר הוא רשם רק תשע הופעות בלבד במדיה, מתוכן שתי הופעות בליגה. לכן החזרה ללה ליגה יכולה להוות מבחינת דאבור סגירת מעגל ותיקון המעבר הקודם.
2 צפייה בגלריה
הפעם זה יהיה אחרת? דאבור בתקופת סביליה
הפעם זה יהיה אחרת? דאבור בתקופת סביליה
הפעם זה יהיה אחרת? דאבור בתקופת סביליה
(רויטרס)
אגב, אם וכאשר דאבור יעבור לבסוף לוולנסיה, הוא אמור לשתף פעולה עם ג’נארו גאטוזו, שכן האיטלקי צפוי להתמנות בקרוב למאמן העטלפים לקראת העונה הבאה.