2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
(רדאד ג'בארה)
"אני שחקן אינסטינקטיבי. אני אף פעם לא אומר לעצמי: 'אני הולך לשחק נגד המגן הזה, אז אני צריך לעשות את זה או את זה' אלא פשוט מפעיל את עצמי באותו רגע”. כך פתח קארים בנזמה את הראיון למגזין ה’אונזה’ הצרפתי והסביר על דרך ההופעה שלו על המגרש: “על המגרש אני עושה מה שקופץ לי לראש".
החלוץ גם סיפר על השלבים הראשונים שלו בריאל מדריד והקשיים שעבר בהתחלה: "העונה הראשונה שלי, ליתר דיוק ששת החודשים הראשונים, היו מאוד קשים, הייתי לבד, לא דיברתי את השפה, אז הכול היה מסובך. כמו כן, הגעתי לעולם חדש, עם קבוצה ברמה אחרת, כדורגל אחר. למזלי לא ויתרתי".
הצרפתי בן ה-33, שזכה בגביע האלופות החמישי שלו עם ריאל העונה, סיפר על ההשראה שקיבל במדריד: “רונאלדו הוא אחד השחקנים שתמיד קיבלתי מהם השראה. כשצפיתי במה שהוא עשה, ניסיתי להתמקד בתנועות שלו: הכדרור, הסיום, המסירה, ההתמודדות שלו עם הכדור, ניתחתי הכל לגביו. להשיג את אותו הדבר זה בלתי אפשרי", הוא מציין.
2 צפייה בגלריה
בנזמה ורונאלדו חוגגים
בנזמה ורונאלדו חוגגים
בנזמה ורונאלדו חוגגים
(רויטרס)
בנזמה אף חשף אנקדוטה שהייתה לו עם מוריניו, בזמן שהפורטוגלי אימן את הבלאנקוס: "הייתה לי בעיה עם ז'וזה. נפגשנו במלון, ניהלנו שיחה, זה היה יום לפני משחק נגד מיורקה. הוא אמר לי שאני לא הולך לפתוח במשחק כי אני לא מספיק טוב לאחרונה. התווכחנו, אמרתי לו: 'מחר אתה פותח איתי, אני מבקיע ואני גורם לך לנצח את המשחק’, למחרת כבשתי וניצחנו 0:1".
למרות ארון מלא בתארים, בנזמה עדיין חולם לזכות בעוד כמה. "עדיין יש לי הרבה דברים בראש. אני רוצה לזכות בעוד תארים, במיוחד גביע העולם עם הנבחרת. זה כל מה שיש לי בראש כחלום", הוא מסיים.
היו זמנים: מיטב השערים של בייל בספרד