2 צפייה בגלריה
ניימאר חוגג עם ראפיניה ופאקטה
ניימאר חוגג עם ראפיניה ופאקטה
ניימאר חוגג עם ראפיניה ופאקטה
(רויטרס)
מי תעצור את נבחרת ברזיל? הסלסאו המשיכו היום (חמישי) בצהריים בשלהם כשהביסו 1:5 את דרום קוריאה במשחק ידידות בסיאול, שבו ניימאר עשה עוד צעד לעבר השיא של פלה.
ניימאר בכלל היה בספק למשחק אחרי שרגלו התנפחה באימון אתמול, אבל לא רק שהוא שיחק. הוא אפילו פתח בהרכב והחל את המשחק במרחק שישה שערים בלבד ממלך שערי ברזיל בכל הזמנים: פלה - פער שקטן עד לכדי ארבעה בלבד, וזה כשלסלסאו עוד מצפה ביום שני משחק מול יפן.
אבל עוד לפני הצמד של ניימאר, ריצ'ארליסון העלה את ברזיל ליתרון כבר בדקה השביעית כשאלכס סנדרו פרץ באגף השמאלי, העביר למרכז, פרד המשיך וריצ'ארליסון שלח את הרגל כדי לכבוש. אוי ז'ו הואנג השווה (31) עם בעיטה נהדרת אחרי שקיבל את הכדור עם הגב לשער, אבל ההמשך היה כולו של ניימאר.
2 צפייה בגלריה
4 שערים מפלה. ניימאר
4 שערים מפלה. ניימאר
4 שערים מפלה. ניימאר
(רויטרס)
מספר 10 כבש בצמד פנדלים בדקות 42 ו-57 אחרי עבירות על אלכס סנדרו והגיע ל-73 שערים בנבחרת כשהוא מתקרב לפלה (77), אבל זה לא היה הסוף. פיליפה קוטיניו הצטרף לחגיגה מיד אחרי שנכנס כמחליף כשכבש בבעיטה נהדרת מצד שמאל של הרחבה (80) ואז הגיע תורו של גבריאל ז'זוס, שפרץ לרחבה מצד ימין, חתך למרכז ובעט מדויק לרשת כדי לקבוע את התוצאה הסופית.
זה המשחק הרביעי שבו ברזיל כובשת לפחות ארבעה שערים ובסך הכל המשחק ה-12 שלה ברציפות ללא הפסד. למעשה, הפעם האחרונה שהיא נוצחה הייתה בגמר הקופה אמריקה עם 1:0 מול ארגנטינה.
אחרי העקיצה של לבנדובסקי, מסי סוגר חשבון