1 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(שחר גרוס)
הפועל חולון עשתה הערב (חמישי) צעד ענק לעבר אולי אליפות שנייה בתולדותיה. אחרי שמכבי ת”א הודחה אתמול מול בני הרצליה, הסגולים שרדו מותחן בארנה וגברו 77:80 על הפועל ירושלים בדרך ל-1:2 בסדרת חצי הגמר. חולוניה מעולם לא ניצחה בפיס ארנה עד הסדרה הנוכחית, בה הצליחה לצאת עם היד על העליונה פעמיים. כמו במשחק הראשון גם הערב היה זה ג’ו רגלנד עם 30 נקודות ו-5 אסיסטים.
גיא גודס אמר בסיום: “לא ידענו שום רגע שאנחנו הולכים לעלות, כדורסל זה דבר נזיל. פתחנו לא טוב וחזרנו עם המון נחישות. אמרתי לשחקנים עוד לפני המשחק שהיינו בסיטואציות יותר קשות מאלה, בליגת האלופות ובבילבאו וידענו לחזור. יש לנו קבוצה קשוחה, עם ניסיון, גיא פניני לא שיחק בשני המשחקים האחרונים והרגשתי שחיממתי אותו והוא נתן הצגה. ניב משגב נתן הצגה, היינו 8 שחקנים, עשינו ניצחון גדול, שמח בשביל הקהל שבא בהמוניו זה בשבילם”.
המאמן המשיך: “אני אוהב את מיקייל קייזר, הוא שיחק עם הרבה פציעות, תמיד הוא עם 200 אחוז, הכי חמוד בעולם, נתן את החסימה של המשחק, אני גם שמח בשבילו באופן אישי כי הוא עבר דברים לא קלים כשחקן ומצא בית. שני משחקים מאליפות? זה עובר בראש ואנחנו שם עם הרצליה, קבוצה חזקה ונראה מה יהיה. השמיים הם הגבול”.
גודס: ״שמח בשביל הקהל שלנו״
ג’ו רגלנד אמר בסיום: “ידעתי שיהיה משחק קשוח וחזק, אני שמח שחבריי לקבוצה, שהם שחקנים טובים ומוכשרים עשו את מה שהם יודעים וצריכים. באולם הזה אני פשוט מגיע ועושה את מה שאני צריך, אנחנו אוהבים לשחק יחד ואנחנו בדרך לגמר. מה יהיה בגמר? הקבוצה הטובה ביותר תנצח. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ומפוקסים ויהיה בסדר”.