5 צפייה בגלריה
מריאנו דיאס
מריאנו דיאס
מריאנו דיאס
(רויטרס)
חודש יוני כבר כאן, ואיתו העסקאות שכבר נרקמות לקראת העונה הקרובה, לצד הדיווחים והשמועות בנוגע לשחקנים השונים. כמדי יום, ריכזנו עבורכם כמה מהמהלכים המסתמנים בשוק ההעברות.

חדשות רשמיות

# אסטון וילה, שהשאילה בעונה החולפת את רובין אולסן מרומא, רכשה אותו מהקבוצה של ז’וזה מוריניו. סכום ההעברה לא פורסם, אבל לפי דיווחים מוקדמים הקבוצה מבירמינגהאם החליטה להפעיל את סעיף השחרור של השבדי ותשלם לג’אלורוסי 3.5 מיליון אירו עבור השוער, שימשיך לשמש כשוער שני לאמיליאנו מרטינס הארגנטינאי.

ספקולציות חמות

# חלק מהעזיבות כבר הפכו לרשמיות, אבל לא פחות מתשעה שחקנים עלולים להיפרד מריאל מדריד בקיץ. אחרי איסקו, גארת’ בייל ומרסלו, עוד שישה שחקנים (מרקו אסנסיו, דני סבאיוס, לוקה יוביץ’, אנדריי לונין, חסוס ואייחו ומריאנו דיאס) עשויים למצוא את עצמם ביעד אחר. באשר למריאנו, החלוץ הודיע לבלאנקוס כי בניגוד לחלונות הקודמים בהם לא היה מוכן לעזוב, הפעם הוא מוכן להיפרד מהמועדון ויקשיב להצעות. האסטרטגיה של הבלאנקוס בשוק הפעם היא איכות ולא כמות, כך מפרסמים ב’מארקה’.
# דיווח מפתיע באנגליה וספרד בנוגע לעתידו של אוסמן דמבלה. אחרי שנראה היה שפאריס סן ז’רמן בדרך לצרפו, כעת נטען בתקשורת שצ’לסי על סף סגירה עם הצרפתי, שעשוי להפוך לרכש הראשון של הבעלים החדש טוד בולי. הקיצוני בן ה-25 לא האריך את חוזהו בברצלונה, שמצידה עדיין ממתינה לתשובתו, והוא יכול להגיע ללונדון כשחקן חופשי.
כרגע יש פסימיות גדולה אצל הקטלונים בנוגע להמשך דרכו של הכוכב, שמצידו שומר את הקלפים קרוב לחזה. הוא היה רוצה להמשיך לשחק אצל צ’אבי, אבל מצפה לקבל משכורת שבארסה לא יכולה לעמוד בה. באנגליה רואים את המעבר כסגור ואת צ’לסי כפייבוריטית, כאשר דמבלה בדרך לאיחוד עם תומאס טוכל שאימן אותו בדורטמונד. החוזה של הצרפתי בבלוז צפוי להיות לארבע שנים.
# ברצלונה ממשיכה במאמצים להשאיר את הצעירים המוכשרים שלה במועדון, ואחרי שהמו”מ מול גאבי הגיע לתקשורת עם הערות של נשיא המועדון ז’ואן לאפורטה מצד אחד וסוכנו של השחקן מן הצד השני, נראה שסוף סוף נעשתה התקדמות. בספרד מדווחים שהקבוצה הגישה לסוכן הצעה חדשה להארכת חוזהו של הקשר בן ה-17, והשיחות בין הצדדים אמורות לעלות הילוך בימים הקרובים.
# עדיין בברצלונה, הגעתו האפשרית של ראפיניה לקבוצה מתרחקת. באתלטיק דווח שלידס לא מוכנה להתפשר על פחות מ-60 מיליון ליש”ט עבור הברזילאי המוכשר ששמו נקשר מזה זמן רב כמחליף אפשרי לדמבלה, אלא שהבלאוגרנה שנמצאים בקשיים כלכליים לא יכולים להרשות לעצמם לשלם סכומים כאלה וייתכן שהם ייאלצו לרדת ממנו.
השחקן עצמו התייחס לשמועות ואמר: “יש לי חוזה בלידס עד 2024, העתיד שלי בידיים של דקו ולידס. כרגע אני חושב על הנבחרת ועל החופשה, אם יהיה משהו הסוכן שלי יעדכן אותי. אשקר אם אגיד שלא אכפת לי, יש רק עוד חצי שנה עד למונדיאל וצריכים להיות פעילים ברמת המועדונים. אני סומך על הפוטנציאל שלי, אתן את הטוב ביותר שלי לא משנה איפה אהיה”.
5 צפייה בגלריה
ראפיניה
ראפיניה
ראפיניה
(רויטרס)
# עתידו של רומלו לוקאקו בצ’לסי עדיין לא ברור אך אם זה תלוי בחלוץ, היעד המועדף עליו בעונה הקרובה הוא אינטר, ממנה הוא נרכש בקיץ שעבר. כזכור, כבר במהלך העונה אמר הבלגי בראיון שהוא מתגעגע לאינטר, מה שעלה לו בביקורת רבה מהקהל בסטמפורד ברידג’ ובאיבוד המקום בהרכב של תומאס טוכל. כעת מדווחים באיטליה ובאנגליה שהחלוץ רוצה לשוב לנראזורי, אם סגנית אלופת איטליה תצליח להגיע לסיכום עם צ’לסי. הבעיה - אינטר לא יכולה להרשות לעצמה לרכוש אותו בסכומים קרובים אפילו לאלה שהבלוז שילמו רק לפני שנה – 97.5 מיליון ליש”ט. לפי סקיי איטליה, עורך דינו של השחקן אמור להיפגש עם נציגי אינטר ביום שלישי כדי לבחון האם הקבוצה תוכל לדאוג לחזרתו בדרך כלשהי.
5 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו חוגג
(רויטרס)
# באנגליה מכחישים דיווחים בצרפת לפיהם חלוצה החדש של מנצ’סטר סיטי חוליאן אלבארס מועמד לעבור בהשאלה למארסיי. החלוץ שנרכש מריבר פלייט יישאר בסגל של פפ גווארדיולה ויתחרה על המקום בחוד בין השאר מול הרלינג הולאנד.
5 צפייה בגלריה
חוליאן אלבארס
חוליאן אלבארס
חוליאן אלבארס
(רויטרס)
# ג’ורג’ו קייליני, שנפרד לפני שבועיים מיובנטוס ולפני יומיים מנבחרת איטליה, סיכם את כל הפרטים עם לוס אנג’לס מה-MLS והוא יחתום על חוזהו החדש בקרוב וימריא לצד שני של האוקיינוס האטלנטי.