2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
רוברט לבנדובסקי ממשיך להפעיל לחץ על ראשי באיירן מינכן במטרה לעבור עוד בקיץ הנוכחי, שנה לפני תום חוזהו, לברצלונה. החלוץ בן ה-34 כבר הביע בפומבי את רצונו לעזוב את אלופת גרמניה, ובאשר ליעד המועדף עליו, נראה שאין כל ספק.
שמו של לבנדובסקי קושר לא רק לברצלונה, אלא גם לצ’לסי בין השאר, אבל לפי דיווח של פבריציו רומאנו היום (שבת), החלוץ מעוניין להגיע רק לבלאוגראנה ולאף מועדון אחר אין סיכוי להחתים אותו.
בינתיים בגרמניה מדווחים שלא היה קשר בין לבנדובסקי לבאיירן מאז מסיבת העיתונאים בפולין בה הצהיר על רצונו לעזוב. האדומים לא מתכוונים לשחררו ללא מחליף ראוי והשחקן מצידו מתוסכל מאוד מהמצב.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
לפי מקורביו של הפולני, הוא רוצה להתרכז כעת במשחקי ליגת האומות ם הנבחרת עד 14 ביוני, ואם שום דבר לא ישתנה עד אז, עלולה להתפתח מלחמה פומבית נוספת בין הצדדים. פיני זהבי מצפה שבאיירן תנהל משא ומת עם ברצלונה, שהציעה 32 מיליון אירו ועדיין לא נענתה. לבנדובסקי רוצה לקיים את משחקי קדם העונה עם ברצלונה ומבחינתו לא מתקבל על הדעת שיחזור לשחק בבאיירן.
ללבנדובסקי יש הסכם בעל פה עם ראשי ברצלונה על חוזה לשלוש שנים והוא יודע שלא יהיה קל לו להשתחרר מחוזהו בבאיירן, אבל הוא לא חושב על שום אופציה פרט למעבר למועדון הקטלוני.
יש לציין שהדיווח הזה מתיישב היטב עם דבריו של סוכנו של לבנדובסקי, פיני זהבי, שאמר לפני כמה ימים: “רוברט רוצה לעזוב את באיירן אחרי שמונה שנים בהן הוא נתן הכל למועדון. כעת, בגיל 34, יש לו הזדמנות להגשים את חלום חייו ולהצטרף למועדון עליו הוא תמיד חלם. למה באיירן מונעת ממנו את האפשרות הזאת? עבור רוברט זה מאוד ברור, הוא רוצה לעזוב את באיירן הקיץ. לאף אחד לא משנה העניין הכספי. לא לרוברט ולא לי”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.