1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו למנצ’סטר יונייטד אולי לא הביאה את הקבוצה לגבהים שצופו ממנה ואת עונת 2021/22 היא סיימה בידיים ריקות ובלי הכרטיס לליגת האלופות, אבל הפורטוגלי עצמו רשם עונה מצויינת מבחינה אישית, עם לא פחות מ-24 שערים בכל המסגרות.
היום (שבת) רונאלדו גם זכה להכרה על כך כשהוא זכה בתואר שחקן העונה של המועדון, על שם מאט באזבי. זו הזכייה הרביעית של CR7 בתואר שחקן העונה ביונייטד (שלוש הזכיות הראשונות הגיעו כמובן בקדנציה הקודמת שלו במועדון, בעונות 2003/04, 2006/07 ו-2007/08), ובכך הוא משתווה לדויד דה חאה כשניים היחידים עם ארבע זכיות בתואר.
בגיל 37 רונאלדו הראה שהוא עדיין בשיאו, כש-18 מ-24 השערים שלו הגיעו במסגרת הפרמייר ליג, שם הוא סיים שלישי בטבלת מלכות השערים כשרק מוחמד סלאח ויונג-מין סון מקדימים אותו. הארי קיין, סאדיו מאנה, קווין דה בראונה ואחרים נותרו מאחורי הפורטוגלי הוותיק, שאת ששת שעריו הנוספים כבש בליגת האלופות. רונאלדו נבחר לשחקן החודש של העונה חמש פעמים ובעשרה מקרים הוא נבחר לאיש המשחק.
תואר שחקן העונה של מנצ’סטר יונייטד מוענק על פי בחירת האוהדים, שמצביעים לשחקן הבולט ביותר לדעתם באתר המועדון ובאפליקציה של המועדון. רונאלדו הקדים את דה חאה, שנבחר אתמול כשחקן העונה של שחקני הקבוצה, ואילו למקום השלישי הגיע פרד.
האם רודיגר יהיה הצלחה בריאל מדריד?