1 צפייה בגלריה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
(רויטרס)
היועץ הספורטיבי החדש של פאריס סן ז’רמן, לואיס קמפוס, מתחיל לעבוד. הפורטוגלי מתעדף את מינויו של מאמנה של ניס, כריסטוף גאלטייה, כמחליפו של מאוריסיו פוצ’טינו שיפוטר בימים הקרובים. שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים הם מרסלו גז’ארדו מריבר פלייט וז’וזה מוריניו מרומא.
בצרפת מפרסמים שקמפוס פתח בשיחות עם המאמן הארגנטינאי המצליח של ריבר פלייט, כאשר בסוף השבוע הקרוב מתוכננת פגישה בין הצדדים. יחד עם זאת, גז’ארדו מתכוון להישאר בריבר לפחות עד סיום חוזהו בדצמבר הקרוב, כך שמועמדותו לא פרקטית. מבחינת היועץ החדש של נאסר אל חלאיפי, גאלטייה הוא השם החם.
בנוסף לגז’ארדו וגאלטייה, ב’טלגרף’ האנגלי טוענים שפ.ס.ז’ שוקלת ללכת על מוריניו, שזכה בקונפרנס ליג עם רומא. לפי הפרסום, הגעתו של קמפוס הפעילה מחדש את ההתעניינות ארוכת השנים של פאריס במאמן הפורטוגלי, כאשר הבעלים מאמינים שצירופו יגדיל את הסיכוי לזכייה בליגת האלופות. יחד עם זאת, מוריניו הצהיר בסיום העונה כי יישאר ברומא, ולא נראה שליאו מסי יהיה מרוצה ממינוי שכזה לאור היריבות הגדולה בין השניים בעבר.
קמפוס בנוסף מתכנן מהפכה גם בגזרת השחקנים, כאשר ב’לאקיפ’ פרסמו שהוא רוצה שלא פחות מ-12 שחקנים יעזבו, כאשר סרחיו ראמוס וקיילור נבאס לא ביניהם וצפויים להמשיך. בצרפת טוענים שלייבין קורזאווה, מאורו איקרדי, לאנדרו פארדס, ג’ורג’יניו ויינאלדום ואידריסה גיי הם בין השחקנים שיצטרפו לאנחל די מריה ויעזבו את המועדון, כאשר גם שמו של אנדר הררה צוין ברשימה, אולם השחקן עצמו הצהיר ביממה האחרונה על כוונתו להמשיך וטען שהוא יישאר במאה אחוז בפ.ס.ז’ ב-2022/23.