2 צפייה בגלריה
כדורעף
כדורעף
כדורעף
(רויטרס)
יום של פודיומים עבור כדורעף החופים הישראלי. בליטא התמודדו נתי אוחנה ואילון אלעזר זכו במדליית כסף בטורניר פיוצ'ר, בעוד שבאינסבורק שבאוסטריה ריבר דיי וקווין קוז'מיצוב זכו במדליית הארד.
נתחיל עם אוחנה ואלעזר, שהצליחו לחזור מפיגור מערכה בחצי הגמר בו התמודדו מול זוג צ'כים. אחרי שהפסידו את המערכה הראשונה 21:17 והיו כבר בפיגור של נקודת משחק במערכה השנייה, הצמד הישראלי חזר בגדול עם 24:22 וניצחון במערכה השנייה. המומנטום נמשך עם 15:9 והבטחת מדליה עם העלייה לגמר.
בקרב על הזהב הצמד הישראלי נחלץ מפיגור 18:15 כדי להשיג נקודת מערכה, אך זה ברח להם מבין הידיים בדרך ל-24:22 לטובת הזוג האוסטרי במערכה הפותחת. המומנטום אבד -לבן. וכך גם המערכה השנייה ברחה לה עם 21:12, שקבע מדליית כסף לזוג בכחול-לבן.
2 צפייה בגלריה
אילון אלעזר
אילון אלעזר
אילון אלעזר
(cev)
במקביל, באוסטריה דיי וקוזמיצ’וב הפסידו בחצי הגמר בשלוש מערכות והתמודדו מול זוג אוסטרי על הארד. במצב של יתרון ישראלי, ראשי הטורניר החליטו על הפסקת המשחק עקב תנאי מזג אוויר קשים וחלוקה של המקום השלישי בין שני הזוגות, אך לאחר שעתיים הוחלט להפוך את ההחלטה ולהשיב את הצמדים לסיום ההתמודדות. המערכה השנייה אכן הסתיימה בהפסד 21:18, אך במערכה השלישית גבר הצמד הישראלי 10:15 וזכה במקום על הפודיום.