2 צפייה בגלריה
מסיבת סיום לעונה? ליאו מסי והחברים
מסיבת סיום לעונה? ליאו מסי והחברים
מסיבת סיום לעונה? ליאו מסי והחברים
(רויטרס)
"הצגה גדולה ושיא היסטורי של הקפטן. לא רק שהוא הראה עד הסוף את חדוות המשחק שלו, גם הנבחרת בנסיקה". באתר הארגנטינאי "אולה" חגגו את הניצחון 0:5 על אסטוניה בו כבש ליאו מסי את כל חמשת השערים.
הודות לחמישייה שכבש במשחק שנערך בפמפלונה טיפס הפרעוש למקום הרביעי בטבלת המבקיעים ההיסטוריים בנבחרות כשבמאזנו 86 שערים, שניים יותר מפרנץ פושקאש. מוחטאר דהארי (89 במדי מלזיה), עלי דאי (109 במדי איראן) וכריסטיאנו רונאלדו (117 במדי פורטוגל) מקדימים אותו. רק לשם השוואה בכל העונה האחרונה במדי פאריס סן ז’רמן כבש מסי 6 שערים בלבד.
מחזיקת הקופה אמריקה רשמה ניצחון נוסף אחרי ה-0:3 על איטליה ובסך הכל הגיעה ל-33 משחקים רצופים ללא הפסד. "עוד צעד לקטאר והתקוות מתגברות", נכתב באתר. "הנבחרת הזו בריאה, החלטית ונוכחת בכל המובנים. למרות החולשה של היריבה לא ניתן לראות אצלה חוסר התלהבות כשנותרו חמישה חודשים למונדיאל, זו הזמנה ליהנות באופן קבוע. לא רק שהנבחרת מנצחת וכובשת, היא גם נותנת חשק לראות אותה. הסיפוק מזה מובטח".
2 צפייה בגלריה
ליאו מסי בועט
ליאו מסי בועט
ליאו מסי בועט
(רויטרס)
עוד נכתב על ההצגה של מסי: "זו הגרסה הטובה ביותר שלו שנראתה בנבחרת, לא רק בגלל הדרך בה הוא משחק, אלא גם בשל מה שהוא משדר ובזכות ההשפעה שלו על האחרים. הפעם הוא עשה את זה לא רק ברגל שמאל, אלא גם בימין איתה כבש את הרביעי".
בעיתון 'קלרין' נכתב בכותרת: "הבחור שלעולם לא מפסיק לשחק והצגה בלתי נשכחת". בהמשך ציינו את העובדה שכמות כזו של שערים לא נכבשה במדי האלביסלסטה על ידי שום שחקן כבר 80 שנה, מאז עשה זאת צ'ארו מורנו ב-0:12 על אקוודור בינואר 1942. בעיתון 'לה נסיון' כתבו: "מסי שבר מחסום שבכלל לא נלקח בחשבון".
מסי עצמו חגג את ההישג כשהודה לחבריו ברשתות החברתיות: "לא יכולנו לסיים את העונה טוב יותר והוספנו עוד דקות הכנה למונדיאל. תודה לכל מי שהגיע למגרש ומי שעוקב אחרינו מרחוק. ננוח כמה ימים ונחזור בקרוב. חיבוקים לכולם".
כמובן שהתגובות הגיעו במהרה ונכתב בהן "איזה גאון!", "הצניעות שלך עושה את ההבדל" ו"אנחנו אוהבים אותך". אשתו של מסי, אנטונלה רוקוסו, כתבה: "ועכשיו הביתה, אנחנו מתגעגעים אליך".
גם הקשר רודריגו דה פול רשם שיא - 31 משחקים ללא הפסד בהם שותף במדי הנבחרת. הוא שבר בכך את שיאו של בלם העבר האגדי אוסקר רוג'רי (30 משחקים), שעשה זאת בין 1991 ל-1993, שנים בהן רשמה ארגנטינה שתי זכיות בקופה אמריקה.