2 צפייה בגלריה
סטפן קרי וג'ורדן פול
סטפן קרי וג'ורדן פול
סטפן קרי וג'ורדן פול
(רויטרס)
"גרמנו לג'ייסון טייטום וג'יילן בראון לקחת זריקות קשות, מהבחינה ההתקפית היינו יותר מאורגנים". סטף קרי חגג את הניצחון 88:107 של גולדן סטייט על בוסטון סלטיקס, שהשווה ל-1:1 את המאזן ביניהן בסדרת הגמר. כוכב הווריורס, שלהט עם 29 נקודות (כולל חמש שלשות) והוסיף 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ושלוש חטיפות, הוסיף: "זו הרגשה טובה לחזור למסלול ועכשיו צריך להמשיך כך".
מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, התייחס ליכולת של הכוכב שלו ברבע השלישי: "סטף היה עוצר נשימה. לא רק בגלל הזריקות שלקח אלא גם בזכות ההגנה שהציג. הוא לא מקבל מספיק קרדיט על הפיזיות וההגנה שלו. ההבדל בחוזק ובפיזיות שלו לעומת מה שהיה לפני 8 שנים הוא דרמטי. הבחור הזה מדהים וממשיך לעבוד על המשחק שלו ועל חיזוק הגוף שלו שנה אחרי שנה. תענוג לראות אותו בכל לילה".
2 צפייה בגלריה
סטיב קר
סטיב קר
סטיב קר
(רויטרס)
מאמן בוסטון סלטיקס, אימה יודוקה, התייחס במסיבת העיתונאים לעבירה הטכנית אותה ספג ברבע השלישי: "נתתי להם (לשופטים) להבין איך הרגשתי כל המשחק, עשיתי את זה בכוונה כדי לקבל עבירה טכנית".
על המשחק אמר אודוקה: "לא השארנו לעצמנו סיכוי עם כל איבודי הכדור האלה (19 בסך הכל). זה הפסד מאכזב, לא התעלינו ליכולת שלנו ולא שיחקנו בסטנדרטים שלנו. עם ההרכב הנמוך שלהם היינו צריכים לתקוף את הסל ביותר אגרסיביות".
אל הורפורד, שסיים עם שתי נקודות בלבד, היה גם הוא מאוכזב: "דימיינתי את זה, ראיתי את זה מגיע. עכשיו אני לא יכול לחכות למשחק מספר 3 ביום רביעי".