7 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה ומאורו איקרדי
ברנרדו סילבה ומאורו איקרדי
ברנרדו סילבה ומאורו איקרדי
(רויטרס)
חודש יוני כבר כאן, ואיתו העסקאות שכבר נרקמות לקראת העונה הקרובה, לצד הדיווחים והשמועות בנוגע לשחקנים השונים. כמדי יום, ריכזנו עבורכם כמה מהמהלכים המסתמנים בשוק ההעברות.

חדשות רשמית

# ג’יימס מילנר הסכים לקצץ בשכרו וימשיך בעונה הקרובה בליברפול. הקבוצה הודיעה רשמית שהשחקן חתם על חוזה חדש שישאיר אותו עד קיץ 2023 באנפילד.

ספקולציות חמות

# לאחר שקרא כתבה ב’גאזטה’ שמקשרת אותו לעזיבת פאריס סן ז’רמן, מאורו איקרדי התעצבן ופרסם סטורי מובהק: “כל שנה יש בולשיט, גם כשהבקעתי 30 שערים בעונה. יש לי עוד שנתיים בחוזה, אני בן 29, אל תדאגו, עם כמעט 200 שערים שכבשתי בקריירה יודעים מי אני. החלטתי להישאר”.
# על רקע הדיווחים שמקשרים את ברנרדו סילבה ממנצ’סטר סיטי לברצלונה, פפ גווארדיולה טען: “יהיה לבארסה קשה לצרף אותו”. על רוברט לבנדובסקי הוסיף המאמן: “אני לא יודע אם יצליחו להביא אותו, אבל הקריירה שלו מדברת בעד עצמה. אנחנו מדברים על לבנדובסקי, הוא יסתגל בכל מקום, אני לא יודע אם המצב הכלכלי של בארסה יאפשר לה להביא אותו ולא יודע אם באיירן תאפשר לו לעזוב. יש לי בעיות אחרות”.
# ב’מירור’ מדווחים שגבריאל ז’זוס ממשיך להתקרב לארסנל ואף סיכם אצלה את תנאיו, כשהוא סיפר למקורביו שהוא מעוניין להתאחד עם מיקל ארטטה. התותחנים עדיין צריכים לסכם מול מנצ’סטר סיטי. מנגד, בספרד טוענים שהשחקן הציע את עצמו לריאל ואתלטיקו מדריד. הקולצ’ונרוס לא שוקלים לצרף את הברזילאי של מנצ’סטר סיטי, אבל הבלאנקוס דווקא בעד הרעיון. השחקן מסיים חוזה ב-2023 ודורש משכורת של חמישה מיליון אירו נטו לעונה.
# עוד בארסנל, מדווח פאבריציו רומנו כי התותחנים מעוניינים בחלוצה האיטלקי בן ה-23 של ססואולו, ג'יאנלוקה סקמאקה. מנכ”ל האיטלקים, קרנבולי, מסר ל’סקיי ספורטס’ כי: "אין עדיין שום דבר קונקרטי עבור סקמאקה, רק כמה מגעים עם כמה מועדונים".
7 צפייה בגלריה
סטיבן ברחווין חוגג
סטיבן ברחווין חוגג
סטיבן ברחווין חוגג
(רויטרס)
# טוטנהאם קבעה היום סופית את המחיר של סטיבן ברחווין והוא יעמוד על 30 מיליון אירו, כך על פי הדיווח של פאבריציו רומנו.
# ב’מונדו דפורטיבו’ מדווחים שאנחל די מריה עשוי לעבור ברצלונה. יובנטוס הביעה עניין רב בשחקן, אבל הוא מוכן לחכות כדי שהקטלונים יעשו צעד. הארגנטינאי מהווה אופציה עבור בארסה אם וכאשר דמבלה לא יאריך חוזה וראפיניה לא יגיע.
7 צפייה בגלריה
אנחל די מריה חוגג
אנחל די מריה חוגג
אנחל די מריה חוגג
(רויטרס)
# סרג' גנאברי, הקיצוני הימני המצוין של באיירן, דחה את הצעת חידוש החוזה האחרונה של הבווארים. הדיווחים בגרמניה מספרים כי גם ריאל מדריד וגם ארסנל, בה שיחק בעבר, מתכוונות להציע עליו הצעות רשמיות בקרוב.
# בצל הדיווחים על התעניינות של ליברפול בגאבי, ב’מירור’ מדווחים שהמייטי רדס משכו את ההצעה ו-ויתרו על הניסיונות לצרף את היהלום הצעיר של ברצלונה, שמסיים חוזה ב-2023 ואמור לחדש בקרוב.
7 צפייה בגלריה
גאבי
גאבי
גאבי
(רויטרס)
# מהפכה הולנדית של אריק טן האח במנצ’סטר יונייטד? בנוסף לסימונו של פרנקי דה יונג מברצלונה ולחזרתו של דוני ואן דה בייק לסגל השדים האדומים, המאמן החדש מעוניין לצרף גם את מתייס דה ליכט מיובנטוס, שהפך למטרה העיקרית של הקבוצה. יובנטוס לא מעוניינת למכור אותו. מי שעוד סומן הוא דז’נל דאמפריס מאינטר, שעשוי להימכר אם תגיע הצעה משמעותית. ארון וואן-ביסאקה יעזוב את המועדון ממנצ’סטר.
7 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)
# ליברפול דחתה את הצעתה של באיירן מינכן על סאדיו מאנה. הבווארים הציעו 25 מיליון אירו וחמישה מיליון נוספים בבונוסים כמו זכייה בליגת האלופות. המייטי רדס לא אהבו את ההצעה בלשון המעטה. באיירן מצידה לא צפויה לוותר ותחזור עם הצעה חדשה ומשופרת.
# מתייס דה ליכט מכחיש כל מו”מ שמתנהל עם יובנטוס על חידוש חוזה או מכירה: “השיחות ביני לבין הקבוצה בהתקדמות, אך אין שום הסכם. אנשים מדברים, אבל כלום לא נכון כרגע”
7 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
(רויטרס)
# ולנסיה צפויה להכריז בקרוב על ג’נארו גאטוסו כמאמן הקבוצה. האיטלקי חתם לשנתיים וירוויח שלושה מיליון אירו לעונה, לא כולל בונוסים.
7 צפייה בגלריה
ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו
(רויטרס)