2 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(רדאד ג'בארה)
אחרי יומיים של חופשה, נבחרת ישראל תתכנס בשעות הצהריים שוב יחד ותחל את הכנותיה לקראת שני המשחקים הצפויים לה מול באלבניה ואיסלנד במסגרת ליגת האומות. הנבחרת תקיים הערב ומחר אימונים בכפר גלים וברביעי תעשה את דרכה לאלבניה. בנבחרת מקווים לשים בצד את סערת מונס דאבור, שבשלב זה לא יורדת מהכותרות בעיקר בגלל שבכל פעם שדאבור עולה על כר הדשא במשחקים בארץ, הוא סופג לא מעט קריאות מצד הקהל.
לקראת אלבניה, המאמן אלון חזן ימשיך לשחק באותו מערך שאפיין את הנבחרת במשחק האחרון עם קו של ארבעה שחקנים, ובכללם הקפטן אלי דסה, מיגל ויטור, שון גולדברג ודורון ליידנר, שלהוציא את המעורבות שלו בשער השני שהנבחרת ספגה ב-2:2 מול איסלנד, נתן הופעה טובה.
בקישור ימשיכו לקבל את הקרדיט דור פרץ ומוחמד אבו פאני, כאשר עדן קארצב עשוי הפעם לרדת לספסל. במצב כזה, יש אפשרות שמחמוד ג'אבר יפתח בהרכב של אלון חזן. שון וייסמן שנכנס מצוין מול איסלנד ואף כבש שער ולא היה רחוק מלכבוש שער שני לקראת הסיום, צפוי לפתוח בחוד.
2 צפייה בגלריה
בכושר מעולה. וייסמן
בכושר מעולה. וייסמן
בכושר מעולה. וייסמן
(רדאד ג'בארה)
בנבחרת מודעים לכך שהם חייבים להביא לפחות ארבע נקודות משני המשחקים הקרובים אם ברצונם להגיע למקום הראשון בבית: "נבוא לשחק הכי משוחררים שניתן ולא נחשוש להמשיך באותה מגמה של לשחק התקפי כדי להשיג תוצאות טובות", אמרו בנבחרת.