2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה לא מסתירים את חששם מכך שהפרסומים המוקדמים שיצאו אתמול בשבדיה על מועמדותו דניאל סונדגרן מאריס סלוניקי יחבלו בעסקה, וכי קבוצות אחרות עלולות לנסות לצרף את המגן.
לדעת אנשי הירוקים, מדובר במגן שאמור לשדרג את החלק האחורי של הקבוצה ויהווה תחליף הולם למיקאל אלפונס שסיים את דרכו. בהנחה שהעסקה תצא לפועל, הרי שמכבי חיפה בזמן קצר סגרה שני שחקנים בעמדת המגן הימני, ינון אליהו שהגיע ממכבי פתח תקווה וסונדגרן. לפי שעה, לא ברור מתי המגן רז מאיר יחלים מהפציעה באופן סופי ונראה שייקחו לו מספר חודשים.
סאגת מוחמד אבו פאני כרגע לפחות פתוחה לגמרי. על פי התקשורת הסקוטית, אבו פאני מועמד לסלטיק. בסביבתו של הקשר לא מגיבים בנושא, אבל נראה שמאחורי הקלעים ישנן ניסיונות לשדך לאבו פאני קבוצה מעבר לים. אם תהיה הצעה אטרקטיבית, מכבי חיפה לא צפויה לעמוד בדרכו של הקשר אם יבקש לעזוב.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
(עמרי שטיין)
במצב דברים שכזה, הרי שהאלופה תצטרך לעשות חישוב מסלול מחדש לגבי חוסה רודריגס, שכן היא לא תוכל להרשות לעצמה לאבד בקישור את שניים משחקניה החשובים העונה. כרגע לפחות, רודריגס שחקן חופשי ומחפש לעצמו אלטרנטיבות נוספות מעבר לים.
כך או כך, שאלת הזרים היום עומדת על שלוש משבצות פנויות. אם סונדגרן יחתום, יישארו שתי עמדות של זרים ובכללן המשבצת הכי נחוצה, והיא עמדת החלוץ המרכזי, מה שישאיר לברק בכר עמדה של זר אחד בלבד. בתוך כך, הצוות המקצועי במכבי חיפה שכולל את העוזר גיא צרפתי, מאמן הכושר דרור שמשון ומאמן השוערים גיא ויזינגר, קרובים לסיכום חיובי על המשך עבודתם.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.