1 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
(איציק בלניצקי)
ג’ורג’ה יובאנוביץ’ ערך אמש (ראשון) את הבכורה שלו בנבחרת סרביה כאשר פתח בהרכב מול סלובניה בליגת האומות. המשחק הסתיים ב-1:4, אך היכולת הסרבית הטובה הגיעה לאחר שחלוץ מכבי תל אביב הוחלף ואל כר הדשא עלו דושאן טאדיץ’ ולוקה יוביץ’, שהחלו את המשחק על הספסל.
בתקשורת הסרבית הופתעו מאוד מכך שיובאנוביץ’ פתח בהרכב, וטענו כי זה היה משחק לא טוב שלו, שבא לידי ביטוי בהחמצה אחת גדולה מקרוב אחריה הוא היה נראה חסר ביטחון. גם לאחר המשחק, העיתונאים המקומיים עסקו בהחלטה לשים את שחקן בהרכב, בזמן ששחקנים של אייאקס, ריאל מדריד ומארסיי נותרו על הספסל ולא פתחו לצד אלכסנדר מיטרוביץ’ בחוד.
"כולם חושבים שאני משוגע”, פתח דרגן סטויקוביץ’ את דבריו. “מבחינתי ג'ורג'ה קיבל הזדמנות חשובה לפתוח בנבחרת כי הוא שחקן טוב. חבל שהוא לא ניצל את המצבים שלו, אבל אני מרוצה כי הוא חווה פעם ראשונה מה זה לייצג את המדינה שלך, את המשמעות של האירוע והוא הבין היטב שמכאן הוא צריך להוכיח את עצמו יותר ולהשתפר כדי לקבל שוב את ההזדמנות”.
מי שמצד שני התלהבו מאוד מההופעה של יובאנוביץ’ בהרכב ו”חגגו” את זה ברשתות החברתיות, היו אנשי הצוות של מלאדן קרסטאיץ’ במכבי ת”א, המאמן שהביא את החלוץ לקריית שלום.