1 צפייה בגלריה
ז'איר אמאדור עם פרס זר העונה
ז'איר אמאדור עם פרס זר העונה
ז'איר אמאדור עם פרס זר העונה
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
האם מכבי תל אביב בדרך לחלון של קאמבקים? הצהובים הגישו הצעה לז’איר אמאדור, אקס המועדון, שחוזהו התחדש באופן אוטומטי בריאל סראגוסה לעוד עונה. בתקשורת בספרד דווח כבר לפני שבוע כי לשחקן יש ביקוש מהצהובים, אך היה ברור כי הם בבעיה בכל הנוגע לנקודת הפתיחה של המשא ומתן, בשל העובדה כי לפורטוגלי היה סעיף המחדש לו את החוזה.
משזה קרה, כל מה שנותר למכבי ת”א הוא לנסות לשכנע את אמאדור לבקש שחרור על מנת שיחזור לקדנציה נוספת במועדון. אין זה סוד שהצהובים מחפשים בלם זר שאמור להרכיב את החוליה יחד עם ניר ביטון, עוד שחקן שאמור לחתום בקרוב על פי התכניות המקצועיות. במצב הזה, אנריק סבוריט צפוי לזוז חזרה לעמדת המגן השמאלי אחרי שהעונה תחת מלאדן קרסטאיץ’ שיחק בעיקר כבלם.
בכל מקרה, הסיכויים לכך אינם גבוהים בנקודת הזמן הזו, שכן יהיה קשה לשחרר את אמאדור מסראגוסה, אלא אם יבקש לעזוב את המועדון מאראגון. כזכור, בזמנו הוא עזב את ישראל בשל רצונה של משפחתו לחזור לספרד. יחד עם זאת, הוא נמצא במצב שהוא לפני, כנראה, החוזה הגבוה האחרון והפיתוי הכלכלי במכבי ת”א הוא גדול במיוחד ביחס לשכר בליגה השנייה בספרד. עוד דווח כי יש לו ביקוש בטורקיה ובלגיה ואף ביורדות הטריות מהליגה הראשונה בספרד (דפורטיבו אלאבס).
במכבי ת”א עדיין לא הודיעו על חזרתו של ולדימיר איביץ’, אך זה עניין שאמור לקרות בקרוב מאוד. מיץ’ גולדהאר על פי גורמים שלם עם ההחלטה להחזיר את הסרבי ולא נראה שיש כרגע משהו שאמור למנוע את ההודעה על חזרתו כמאמן הצהובים בעונה שבפתח. מי שממתינים להודעה על המאמן הם שרן ייני, אבי ריקן וטל בן חיים, שקיבלו מסרים שמעוניינים בהם אך רוצים שהמאמן החדש יאשר שהם בתכניות המקצועיות שלו וישאירם בסגל.