2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
תפנית חדה בבני סכנין. אחרי שנדמה היה שחיים סילבס לא יישאר במועדון ואף נוהל משא ומתן עם סלובודאן דראפיץ’, הקבוצה מהמגזר הודיעה באופן רשמי הערב (שני) כי סילבס ימשיך לעונה נוספת על הקווים.
סילבס, שהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון ולתצוגות חיוביות, נתקל בסחבת שלא הוסיפה הרבה כבוד בתקופה האחרונה כשלא היה ברור האם יישאר או יעזוב. בסופו של דבר, אחרי שדראפיץ’ הסיר את המועמדות שלו, סילבס יישאר. מסכנין נמסר: “חיים זוכה להערכה רבה בקרב אנשי המועדון. הצלחתו האחרונה במועדון סללה בפניו את הדרך להמשיך את עשייתו החיובית. כולנו תקווה שהצלחה תמשיך לצמוח בדרכו ובדרך המועדון”.
עוד קודם לכן, נרשמה דרמה של ממש. דראפיץ’ החליט להפסיק את המשא ומתן ולא להגיע לסכנין. בעקבות כך, התקבלה תפנית אחרי סחבת ארוכה, וסילבס עצמו ממשיך לעונה נוספת כמאמן סכנין.
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
(ראובן שוורץ)
דראפיץ’, שכזכור רשם עונה נהדרת עם עירוני קריית שמונה מאז הגיע למועדון, ניהל מו”מ עם סכנין אך בסופו של דבר, לאחר שיחה עם סוכנו שמעון אבוחצירא, הוחלט להפסיק את השיחות עם המועדון. אבוחצירא אמר ל-ONE: “המשא ומתן היה מכובד מאוד מצד שני הצדדים ואנחנו מודים מאוד להנהלת בני סכנין”.
לאורך כל השבוע האחרון היו שיחות בין הצדדים במטרה לנסות ולקדם את המשא ומתן. בסופו של דבר, דראפיץ’ העביר הצעה חדשה בה דנו ראשי סכנין. במועדון היו לא מעט חילוקי דעות והיו כאלה שתמכו דווקא בהשארתו של סילבס, במה שבסופו של דבר הוביל להמשך דרכו.