1 צפייה בגלריה
אבירם ברוכיאן
אבירם ברוכיאן
אבירם ברוכיאן
(משה חרמון)
בית הדין האזורי לעבודה דחה את תביעתו של אבירם ברוכיאן כנגד בית"ר ירושלים, תביעה שהוגשה ב-2021 בגין עילות תביעה שיסודן בתקופת העסקתו של ברוכיאן בבית"ר, זאת אחרי שלטענתו הוחסרו ממנו כספים על תקופתו ככשחקן הקבוצה. את המועדון הירושלמי ייצגו עורכי הדין רונן מוזסון ושני סדוף פרל.
השופטת שרה ברוינר ישרזדה, סגנית נשיא בית הדין, פסקה כי חלה התיישנות על התביעה שהגיש השחקן וכתבה בפסק הדין: "התרשמנו שהסיבה להגשת התביעה בעיתוי זה הייתה המתנתו של התובע 18 לפרישתו ממשחק. עת נשאל התובע ביחס לכתבת עיתונות מיום 21.06.02 בה צוטט כמי שאומר שהוא המתין עד לסיום הקריירה ע"מ להגיש את התביעה, השיב התובע שאמר בכתבה אמת והוסיף שעיתוי המתנתו להגשת התביעה היה המצב הקשה של הנתבעת ולא חוסר במסמכים כנטען בתביעה או חיפוש עו"ד שיאות להגיש את התביעה כטענתו”.
“המסקנות לעיל נלמדות מתוכן עדותו של התובע עצמו ומראיות שצורפו ושלא הוכחשה האמיתות שלהן וללא צורך להידרש לעדותו של עד הנתבעת. מסקנת האמור לעיל היא כי הן אובייקטיבית, אדם סביר לא היה נרתע/נמנע בנסיבות דנן מהגשת תביעה, והן סובייקטיבית, התרשמנו שאי הגשת התביעה לא הייתה עקב אי מסירת מסמכים ותלושים".
למעשה השופטת כותבת בפסק הדין כי למרות שברוכיאן טען שלא היו ברשותו את תלושי השכר וטפסים שהקבוצה לא העבירה אליו הוא המתין עם הגשת התביעה ולכן פסקה שחלה התיישנות על תביעה. עוד כתבה השופטת: "יש כדי ללמד שהתובע היה מודע לפגיעה אפשרית בזכויותיו, אך נמנע מהגשת תביעה מסיבותיו, ללא קשר להטעיה בדרך אי גילוי המידע. לאור האמור, בהמשך להחלטה מיום 22.01.18 ,נדחית גם טענת התובע מכוח סעיף 7 לחוק. על כן, ומטעמי התיישנות, התביעה נדחית. התובע יישא בהוצאות הנתבעת ובשכ"ט עו"ד בסך כולל של 6,000 ש"ח.