1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
ל-ONE נודע לראשונה כי משה חוגג, בעלי המועדון מהבירה, הציע לעמותת אוהדי בית”ר ירושלים לקחת את זכויות ניהול המועדון. הצדדים מנהלים מגעים ושיחות בימים האחרונים בנוגע להעברת זכויות הניהול מידיו של חוגג לידי העמותה. הניסיון הזה עלה על השולחן בכדי לנסות ולמנוע מבית”ר להגיע להליך פירוק בבית המשפט. “חוגג לא מתכוון לקחת את המועדון לפירוק”, אומרים בירושלים.
יש לציין כי העמותה הצליחה לאסוף עד כה כ-650,000 שקלים, מי שקיבל את ההצעה ממשה חוגג הוא נציג העמותה ניר כהן שמתנהל מול משה חוגג ללא מתווכים. “יש כל מיני דיבורים שעולים כל הזמן, האינטרס של בית”ר מעל הכל”, אומרים גורמים בעמותת האוהדים.
מעמותת האוהדים הגיבו לידיעה: “הפתרון למצבה של בית"ר ירושלים חייב לבוא מן הקהל, ולכלול את הקהל. אנחנו עושים לילות כימים למען העתיד של בית"ר ירושלים עם ברכתו של ראש העיר מר משה ליאון. הצטרפו אלינו, וביחד נציל את בית”ר”.
כזכור, משה חוגג רכש את בית”ר ירושלים בקיץ 2018, כששילם כ-26.5 מיליון שקלים חלקם לאלי טביב וחלקם לכיסוי חובות המועדון. בספטמבר האחרון הפקיד חוגג את זכויות הניהול בידי הנאמן עו”ד יצחק יונגר ומאז חיפש רוכש שייקח את הקבוצה.