1 צפייה בגלריה
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
(איציק בלניצקי)
בחדשות 13 פורסם הערב (שני) דיווח דרמטי, לפיו נעלם הכסף שמשה חוגג הפקיד בבקרה התקציבית. ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה פתחו את אחד הארנקים הדיגיטליים שהפקיד בעלי בית”ר ירושלים ובו היה אמור להיות סכום של 2.5 מיליון שקלים, אך הארנק היה ריק. בעקבות כך, מתכוונת המשטרה לפתוח בחקירה כנגד משה חוגג והסובבים אותו, להם הייתה גישה לארנק, כדי להבין לאן נעלמו הכספים.
כזכור, חוגג נעצר בפרשה שכללה חשד לעבירות מין ועבירות כלכליות בתחום הקריפטו במאות מיליוני שקלים. בשישי האחרון פורסם כי המשטרה סיימה את חקירת תיק עבירות המין ותעביר את הסיכום לפרקליטות, עם המלצה לכתב אישום בגין שלושה סעיפים, כשהחמור ביניהם הוא אישום בשני מקרים של צריכת זנות מקטינות. בנוסף צפויה המשטרה להמליץ על אישום נגד חוגג גם בעשרות מקרים של פגיעה בפרטיות, לאחר שצילם נשים במהלך מעשים מיניים ללא ידיעתן ובשני מקרים של אספקת סמים לקטינות.
משה חוגג רכש את בית”ר ירושלים בקיץ 2018, כששילם כ-26.5 מיליון שקלים חלקם לאלי טביב וחלקם לכיסוי חובות המועדון. בספטמבר האחרון, אחרי שהתפוצצה הפרשייה סביבו, הפקיד חוגג את זכויות הניהול בידי הנאמן עו”ד יצחק יונגר ומאז חיפש רוכש שייקח את הקבוצה.