2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני עם צלחת האליפות
מוחמד אבו פאני עם צלחת האליפות
מוחמד אבו פאני עם צלחת האליפות
(עמרי שטיין)
בזמן שבתקשורת הסקוטית משוכנעים שמוחמד אבו פאני יעבור לסלטיק, טרם הגיעה למכבי חיפה הצעה רשמית - מאלופת סקוטלנד או מכל מועדון אחר. כמובן שבשלב זה הקשר חלק מהסגל לעונה הקרובה, אבל עם זאת בחיפה הבהירו: "אם תהיה הצעה על אבו פאני, נשמח ששחקן שלנו יתקדם והוא ישוחרר". אגב, אם וכאשר, דמי ההעברה לא יעלו על 1.5 מיליון אירו.
בינתיים, בחיפה מרוצים מההתקדמות בשיחות עם ג'וש כהן שאמור לחתום על חוזה לשנתיים הקרובות. באשר לחוסה רודריגס, אם עוד היה ספק לגבי עתידו, היום כבר ברור שהוא לא ימשיך. לחיפה יש לא מעט קשרים אחוריים וגם אין כל כוונה להשתמש בספרדי כמגן ימני או שמאלי. המאמצים בחיפה להתמקד בעיקר בצירופו של המגן השבדי, דניאל סונדגרן, כמו גם בלם נוסף וחלוץ זר מעידים יותר מכל על ההחלטה להיפרד מרודריגס.
בנוגע להתקפה, בחיפה לא מתכוונים לחסוך בכסף בכל מה שנוגע לחלוץ. השאלה הגדולה היא אם יימצא חלוץ שיגיע בהעברה חופשית - משימה לא פשוטה - ואם לא, הירוקים ייאלצו להכניס את היד עמוד לכיס. בשנה שעברה, למשל, יעקב שחר לא היסס להוציא קרוב ל-15 מיליון שקל על רכש דוגמת דין דוד (1.1 מיליון אירו), מאוויס צ'יבוטה (מיליון אירו), עלי מוחמד (1.5 מיליון אירו) וראיין סטריין (300 אלף אירו), כך שגם הפעם בחיפה לא יחסכו, אם יימצא החלוץ המתאים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
2 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(רדאד ג'בארה)