3 צפייה בגלריה
לי פלקון וקורל חזן
לי פלקון וקורל חזן
לי פלקון וקורל חזן
(נעם מורנו)
הכרזת שחקניות נבחרת ישראל על שביתה הביאה לכך שיוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות, לכדורגל פנה להתאחדות הכדורגל הבולגרית בבקשה לדחיית משחק בין הנבחרות במסגרת מוקדמות אליפות העולם 2023, שאמור להתקיים ב-23.6 בבולגריה.
בהתאחדות לכדורגל רוצים בצורה כזו לא להיות תחת איום השחקניות וגם לאפשר למאמן החדש והזמני ארז בלפר להתארגן. על פי הידוע, הבולגרים נתנו אור ירוק וכעת מחכים לתשובת אופ"א לפנייה זו. כפי שפרסמנו, השחקניות הכריזו על סכסוך עבודה והודיעו כי אין בכוונתן להופיע לאימוני הנבחרת ומשחקים עד להשוואת התנאים שלהן למה שמקבלים בנבחרת הגברים.
אתמול (שלישי) נערכה פגישה באצטדיון שלמה ביטוח בין ראשי ההתאחדות לכדורגל ביניהם היו"ר אורן חסון, המנכ"ל שרעבי, יו"ר וועדת הנשים שמעון מימון, מיתר שמש ראש אגף הנשים החדשה לבין נציגות השחקניות ביניהן, קארין סנדל, שי פרל, ומנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף, כנרת צדף יו"ר איגוד ההתעמלות לשעבר שנחשבת כיום למי שמאחורי הקלעים מזיזה לא מעט מהלכים שהגיעה יחד עם השחקניות.
3 צפייה בגלריה
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
(רדאד ג'בארה)
סנדל אמרה לנוכחים בין השאר כי מה שקורה זה נובע בגלל אגו והתנהלות של ההתאחדות בצורה ביזיונית לכדורגל הנשים. הפגישה הייתה כשעתיים והיו בה הרבה אמוציות. כאשר מנכ"ל ההתאחדות, יוסי שרעבי אמר לבנות כי השווה את הציוד שלהן כמו לנבחרת הנוער ואז תיקן את עצמו לנבחרת עד גיל 23 קפצו הבנות ורתחו, ודרשו לקבל ציוד כמו נבחרת הגברים.
בין השאר, סנדל פנתה לגיא פורטניאגין, מנהל אגף הנבחרות בהתאחדות שנכח בפגישה, ושאלה אותו האם שחקני הנבחרת הבוגרת מקבלים כל משחק חולצה חדשה, והאם הלגיונרים טסים בביזנס כשבאים למשחקים. כמובן שהוא ענה שזה נכון, והבנות בדרך זו הראו את הפער הגדול שיש כיום. בנוסף, מספרים כי חסון ירד לרזולוציות כדי לפתור את הסיפור אחת הוא לתמיד.
3 צפייה בגלריה
החמיא לברומר. חסון
החמיא לברומר. חסון
החמיא לברומר. חסון
(נעם מורנו)
סוכם בין הצדדים כי השחקניות יעבירו את רשימת הדרישות שלהן בשלל הנושאים, ובהתאחדות יראו איך הם יתנו לכך מענה. בתוך כך, שר התרבות והספורט, חילי טרופר, קבע למחר (חמישי) פגישה עם נציגות שחקניות הנבחרת לאור פנייה שנעשתה אליו בנושא.