גאבי עדיין לא האריך את חוזהו בברצלונה, אבל נראה שזו רק שאלה של זמן. הכל ייסגר בימים הקרובים והקשר בן ה-17 יועלה לדרגת השכר של פדרי ואנסו פאטי, כך לפי דיווח של העיתונאי ג’רארד רומרו. אגב, השלושה שיחקו ביחד רק 12 דקות במדי הבלאוגרנה עד היום.
בנוסף לכך, בארסה סגרה כבר שתי החתמות לעונה הבאה בדמות אנדראס כריסטנסן ופרנק קסייה, אך לא ניתן להכריז עדיין על צירוף השניים בעקבות המצב הכלכלי ותקרת השכר במועדון. בינתיים, למרות המצב הקשה, הקטלונים נהנים מאוד מההצהרות האחרונות של רוברט לבנדובסקי, שרוצה להגיע.
ב’מארקה’ דווח שההנהלה של הקבוצה בראשות ז’ואן לאפורטה מאוד נהנתה לראות את ההתבטאויות האחרונות של כוכב באיירן מינכן בתקשורת, והקטלונים אוהבים את זה שהוא כל כך נחוש להצטרף לפרויקט שלהם. בכל פעם שהוא מדבר לאחרונה, נראה שההחלטה שלו התקבלה והיא חד משמעית – הוא מעוניין לעזוב את אלופת גרמניה.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי על כותרות העיתונים בספרד
רוברט לבנדובסקי על כותרות העיתונים בספרד
רוברט לבנדובסקי על כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
כרגע הדבר היחיד שנמצא בראש של לבנדובסקי, שיהיה בן 34 באוגוסט, הוא מעבר לברצלונה, כאשר הוא אף שוקל לא להתייצב לאימוני הבווארים בקדם העונה, למרות שיש לו חוזה אצלם עד 2023. ההנהלה של לאפורטה כאמור “נהנית” מהסיטואציה לפי ‘מארקה’, שם נכתב: “זה לא שלבנדובסקי מהדק את החבל עד למקסימום – הוא כבר קרע אותו”.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.