2 צפייה בגלריה
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
(האתר הרשמי של גנגאן, רדאד ג'בארה)
במכבי חיפה ממשיכים לנהל משא ומתן עם החלוץ פרנטזי פיירו, שמשחק בשנים האחרונות בגנגאן מהליגה השנייה בצרפת. אצל הירוקים יש מאמץ גדול לנסות בשני מישורים להתקדם עם העסקה. הראשון מול קבוצתו גנגאן הצרפתית שדורשת מעל מיליון אירו דמי העברה, סכום שהאלופה יכולה לעמוד בו, והמישור השני הוא להתקדם במו"מ מול השחקן שדורש מעל 400 אלף אירו לעונה, סכום שלא מרתיע את הירוקים.
יתרה מכך, החלוץ במקביל בוחן אפשרויות נוספות ובמכבי חיפה מקווים שברגע שהתנאים הכספיים יהיו בשלים, ניתן יהיה לגרום לחלוץ בן ה-27 שמתנשא לגובה של 1.94 מטרים להגיע לישראל. בקבוצה מודעים לכך שישראל זה לא המקום הראשון בסדר העדיפויות של הזרים, אבל מאמינים שאפשר יהיה להנחית אותו. "פיירו והמגן השבדי דניאל סונדגרן, יחד עם שחקן נוסף בעמדת הבלם, יכולים להפוך אותנו לעוצמתיים יותר בעונה הבאה", אמרו במכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
(רויטרס)
במכבי חיפה לא מסתירים את הרצון להתחזק בעמדת הבלם ונבחנות מספר אופציות. חאתם עבד אלחמיד שרוצה להגיע לחיפה יכול להוות אופציה טובה אם יצליח להשיג את השחרור מהפועל באר שבע. במכבי חיפה לא מתכוונים לעשות כרגע שום מהלך מול ב"ש בנושא ואם עבד אלחמיד יצליח להשיג את השחרור, לא תהיה מניעה מלשבת מול השחקן. רק לאחר צירוף השחקנים המסומנים יהיה ניסיון לצרף גם את ניקיטה רוקאביצה וקני סייף. סתיו נחמני זומן לפתיחת האימונים ב-15 ליוני.