2 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(La Liga)
פרנקי דה יונג מתרחק יותר ויותר מהישארות בברצלונה ככל שחולפים הימים. ב’מונדו דפורטיבו’ נטען שהקשר כבר לא מוגדר כשחקן בעדיפות גבוהה בתוכניות לעונה הבאה והאפשרות שיעזוב גוברת, כשהקבוצה אף מודה בכך. צ’אבי כמובן לא רוצה לשחררו בלי תחליף ראוי ולהחליש את הסגל, והוא רוצה את ברנרדו סילבה במקרה שההולנדי יימכר.
בבארסה אמנם מעריכים את דה יונג ויכולותיו, אבל המצב הכלכלי קשה. בכל תקופה אחרת במועדון היו נותנים לו את הסבלנות ולא נוגעים בו, אבל כרגע המצב מחייב שינוי. ב-2019 שולמו לאייאקס לא פחות מ-85 מיליון אירו עבורו, והקטלונים מכירים בהתעניינות הגבוהה של מנצ’סטר יונייטד, שמוכנה לשלם סכום דומה כדי לקבל אותו מיידית.
המאמן אריק טן האח מדבר בקביעות עם דה יונג ולשניים מערכת יחסים טובה, אבל חשוב לזכור שהשחקן מעוניין לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה מעל הכול, מה שיקשה על העסקה. סוכנו של דה יונג, עלי דורסון, יגיע לברצלונה בימים הקרובים כדי להכריע את עתיד השחקן.
בניגוד למה שנטען ב’מארקה’ על הצעה בגובה 60 מיליון אירו ו-20 נוספים בבונוסים מהשדים האדומים, ב’מונדו דפורטיבו’ טוענים שבארסה טרם קיבלה הצעה פורמלית עבור דה יונג. האחרון מודע היטב למצב שלו – ועדיין מעדיף להישאר. אם ייאמר לו שהוא יצטרך לעזוב, השחקן יעדיף לשחק בקבוצה שתשתתף בצ’מפיונס.
ב’מונדו דפורטיבו’ מדווחים בנוסף שברנרדו סילבה פתוח להצטרפות לברצלונה, ומחכה למהלך של הקטלונים מול מנצ’סטר סיטי. בארסה שוחחה במספר מקרים עם ז’ורז’ה מנדש לגביו, כולל אתמול בביקור של הסוכן בקטלוניה במסגרת סעודה עם ז’ואן לאפורטה. לשחקן הפורטוגלי חוזה עד 2025 בסיטי, אך הוא מכיר בעניין מבארסה ומודע שצירופו מותנה בעזיבת דה יונג.
בינתיים, בבארסה שוחחו עם קשר לאס פלמאס, אלברטו מוליירו בן ה-18. הקטלונים בדקו עם הקבוצה מה יהיה מחירו ולפי התכנון מתווה העסקה יהיה דומה לזה של פדרי שגם הוא הגיע מלאס פלמאס, כלומר מוליירו יירכש על ידי בארסה ויושאל בחזרה לקבוצתו עד 2023.
2 צפייה בגלריה
יגיע כמו פדרי? אלברטו מוליירו
יגיע כמו פדרי? אלברטו מוליירו
יגיע כמו פדרי? אלברטו מוליירו
(הטוויטר של לאס פלמאס)
בבארסה סימנו גם את דודו משחטאר דונייצק לעונה הבאה. המגן הימני הברזילאי חתום בקבוצה האוקראינית עד קיץ 2025, כך שעל הקטלונים להגיע עם שחטאר להסכם. ב’ספורט’ דווח שכדי להתמודד עם האילוצים הכלכליים, בארסה לבקש לקבל את דודו בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה ב-20 מיליון אירו בקיץ הבא.
ואם כבר המצב הכלכלי, סגן הנשיא שעוסק בנושא בבארסה, אדוארד רומאו, אמר על כך: “איך הייתי מגדיר את הסיטואציה? קריטית, אנחנו צריכים 500 מיליון אירו כדי להציל את ברצלונה”. הוא גם הסביר מה הסיבה לנוכח הסירוב של הקטלונים להצעת CVC והליגה שתשפר את המצב משמעותית בטווח הקצר, אבל תסכן את עתיד בארסה בעתיד הרחוק יותר: “אם נקבל את ההצעה נותיר את המועדון במצב גרוע יותר מאשר קיבלנו אותו”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.