2 צפייה בגלריה
ג'נארו גאטוסו מוצג בולנסיה
ג'נארו גאטוסו מוצג בולנסיה
ג'נארו גאטוסו מוצג בולנסיה
(הטוויטר הרשמי של ולנסיה)
ולנסיה הציגה הערב (חמישי) את מאמנה החדש, ג’נארו גאטוסו. כוכב העבר של מילאן ונבחרת איטליה, שאף אימן את הרוסונרי ואת נאפולי בקריירה הקצרה שלו כמאמן, נראה נרגש במיוחד במסיבת העיתונאים בה הוצג בקבוצתו החדשה, שסיימה בעונה האחרונה במקום התשיעי בלה ליגה.
"זו גאווה גדולה לאמן את ולנסיה”, אמר גאטוסו. “אני מודה לנשיא פיטר לים ולהנהלת המועדון שנתנו לי את ההזדמנות הזו. יכולתי לקבל חוזים טובים יותר אבל רציתי לאמן במועדון גדול, רציתי להיות כאן, באצטדיון הזה, עם האוהדים האלה והשחקנים האלה. אני והצוות שלי לא מפחדים ואנחנו חושבים שאנחנו יכולים לעשות עבודה מצוינת. המועדון נמצא בתקופה לא טובה אבל יש לו היסטוריה מדהימה, אנחנו יודעים שיש לנו הרבה עבודה".
על ההבדלים בין גאטוסו השחקן לבין גאטוסו המאמן, אמר האיטלקי: “כששיחקתי, רצתי ונלחמתי ללא הפסקה. כמובן שאעשה הכל כדי להעביר לשחקנים את ההתלהבות והתשוקה הזו, אך כיום כמאמן אני אוהב גם שחקנים טכניים, שמשחקים חכם. למדתי הרבה מהמאמנים שהיו לי כמו קרלו אנצ’לוטי ומרצ’לו ליפי”.
2 צפייה בגלריה
ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו
(הטוויטר הרשמי של ולנסיה)
על יחסיו עם השחקנים: “אני הולך לדבר עם כל השחקנים, אחד אחד. אני רוצה שחקנים עם אש בעיניים, שרוצים להעז ולנצח, שחקנים שמבינים שהם נמצאים במועדון גדול ומאמינים שלשחק עבור ולנסיה זה כמו לשחק עבור ברצלונה או ריאל מדריד. אני אוהב להתבדח ולצחוק עם השחקנים, אבל כשהם יוצאים למגרש להתאמן הם צריכים להיות מקצועיים, האימון זה קודש”.
על התוכניות המקצועיות: “אנחנו נשחק בקו של ארבע בהגנה, ונראה מה נעשה בחלק ההתקפי, אני מצפה שנשלוט בכדור. אני מקווה שחוסה גאיה, גונסאלו גדש וקרלוס סולר יישארו, אני צריך לדבר איתם. החשיבות שלהם לקבוצה ברורה, אבל נשארה להם שנה לחוזה ויכול להיות שהם ירצו לעזוב. אנחנו לא יכולים להתמקד רק בשלושתם כי יש עוד שחקנים לקבוצה, אבל זה ברור שאם הם יעזבו נצטרף להביא מחליפים ברמה דומה. הדברים שעלינו לשפר ברורים לי ואני מאמין שבעבודה משותפת נשיג תוצאות חיוביות”.
קשר העבר סיפר על שיחתו עם הנשיא, פטר לים: "לא דיברנו על מטרות, אלא רק על סגנון ושיטת המשחק שאנחנו רוצים ליישם. אני זוכר את ולנסיה מהעבר כקבוצה מפחידה, עם מנטליות קשוחה, שלעולם לא מוותרת. אני רוצה שנחזיר את הזהות הזו. אני לא יודע מה החובות של המועדון, ולא הולך להתעסק בניהול משא ומתן, יש אנשים אחרים שיעשו זאת”.