2 צפייה בגלריה
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
(אינסטגרם)
במכבי חיפה מקווים לסגור את העברתם של שלושה זרים, ביניהם המגן הימני דניאל סונדגרן, החלוץ פרנטזי פיירו ובלם זר נוסף, עד לפתיחת האימונים הרשמית ב-19.6. לגבי השבדי, בארצו דווח היום (שישי) כי השחקן אמור להגיע לישראל כבר בשבוע הבא, לבדיקה רפואית וחתימה על החוזה. לפי הדיווח העסקה כבר סגורה, ואם לא יקרה שום דבר יוצא דופן היא תצא לפועל.
בקרב האלופה משוכנעים שברגע שהשלושה המיועדים יסגרו את התנאים ניתן יהיה להתקדם ולנסות לעבות את הסגל בשחקנים כמו ניקיטה רוקאביצה וקניי סייף. שני השחקנים חופשיים אך לפחות כרגע לא הייתה שום פנייה רשמית בנוגע לשניים מתוך מגמה להתמקד ברכש הזר. מעבר למצב עם סונדגרן, יש ניסיונות לשכנע את פיירו להגיע לארץ. לחלוץ יש מספר הצעות נוספות כולל בצרפת ואם יחליט להגיע לחיפה הרי שמדובר בחיזוק משמעותי ביותר. אגב, בכתבה במולדתו כינו את פיירו ‘לוקאקו של האיטי’.
רוקאביצה וסייף מבחינתם רוצים מאד לחבור לירוקים. ברק בכר משוכנע שרוקאביצה, בשל ניסיונו הרב, יכול לעזור גם אם ישמש ככינור שני. צירופו של החלוץ, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל ב”ש, יוביל מן הסתם להשאלה נוספת של סתיו נחמני שחוזר השאלה בהפועל נוף הגליל ואמור להתחיל את האימונים.
2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
(עמרי שטיין)
במקביל לכל אלה ישנן סוגיות פתוחות עם הבלם אורי דהן והמגן השמאלי טאלב טוואטחה, שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה אך אינם צפויים להמשיך. גם סוגיית רמי גרשון פתוחה, כאשר הוא מסיים חוזה ולא מן הנמנע שימשיך אם יגיע לסיכום חיובי לגבי גובה שכרו.