1 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
(איציק בלניצקי)
אחרי חצי עונת בכורה בליגת העל אפשר להגיד דבר אחד ודאי – ג’ורג’ה יובאנוביץ’ הוא בינגו של מכבי תל אביב. החלוץ הסרבי פרע שטרות מהרגע שהגיע לצהובים עם שערים מכריעים וקריטיים ודומיננטיות יוצאת דופן ברחבה, מה שסידר לו גם את הזימון לנבחרת סרביה. בראיון, ל’טלגרף’ הסרבי, דיבר דארקו ריסטיץ’ – סוכנו של יובאנוביץ’, שמייצג גם את דושאן ולאחוביץ’, על מעברו למכבי ת”א ודחיית ההצעות שהגיעו מקבוצות אחרות.
“בכנות, לא הייתה אופציה שיובאנוביץ’ יעבור לפרטיזן (בלגרד). הוא כבר עשה בום עצום בצ'וקריצ'קי והגיע למחיר שוק של שני מיליון אירו. האופציה הייתה בחו”ל והיה רצון שצ'וקריצ'קי תהיה מרוצה, ומעל הכל השחקן”, אמר ריסטיץ’.
על מעברו למכבי אמר סוכנו של החלוץ: “הייתה התעניינות ביובאנוביץ' שישה חודשים לפני שעזב לישראל. החלטנו שהחזרה לכדורגל הסרבי, בצ'וקריצ'קי, תהיה איפוס לקריירה. בסופו של דבר, הוא חזר שם בגדול לכיוון הנכון בכדורגל והראה שהוא חלוץ יוצא דופן אחרי 15 משחקים. בחורף הגיעה ההצעה ממועדון הכדורגל הגדול בישראל. הם הראו רצון מדהים להביא אותו, וכשהמועדון כל כך רוצה את השחקן ומביע עניין כזה לראות אותו משחק בשירותיו, הוא החליט על מכבי מבלי לחשוב. זה מה שהביא לו עכשיו את הזימון לנבחרת”.