2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן
(רויטרס)
האם זינדין זידאן יהיה המאמן הבא של פ.ס.ז'? בקרוב מאוריסיו פוצ'טינו צפוי לסיים את דרכו רשמית וזיזו קרוב להתמנות למחליפו, כך לפחות על פי דיווחים שמקורם בעיקר בספרד. זאת אחרי שאקס ריאל מדריד נפגש עם מרקו וראטי באיביזה ושוחח איתו במשך כשעה, והוא בדרכו לקטאר כדי לסגור באופן סופית.
עוד פורסם שזידאן קטע את חופשתו כדי לטוס לפאריס במטרה לקדם את העניין ולפני מספר ימים הוא אף נפגש עם נאסר אל חלאיפי. לפי אחד הדיווחים, זיזו צפוי לחתום בפ.ס.ז' באופן סופי ממש בימים הקרובים. אם זה אכן יקרה, הוא יחזור לאמן שנה אחרי שעזב את ריאל, אותה הוביל לזכייה בשתי אליפויות ושלוש פעמים בליגת האלופות, בין היתר.
מוקדם יותר דווח ב'מונדו דפורטיבו' שזידאן גם צפוי להפוך למאמן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם. הוא אמור לקבל 25 מיליון אירו בשנה ובכך להשאיר מאחור את דייגו סימאונה שמרוויח 24 מיליון אירו באתלטיקו מדריד, וגם את פפ גווארדיולה שמשתכר ב-23 מיליון אירו במנצ'סטר סיטי.
2 צפייה בגלריה
זידאן ופוצ'טינו
זידאן ופוצ'טינו
זידאן ופוצ'טינו
(רויטרס)
בהנחה שאכן יחליף את פוצ’טינו, המטרה המרכזית של זידאן תהיה כמובן להוביל את פ.ס.ז' לזכייה בליגת האלופות. אחרי הישארותו של קיליאן אמבפה, ועם ליאו מסי וניימאר, כל דבר אחר ייחשב לכישלון בעיני הקטארים.
עוד דבר שהעיד על מינויו המסתמן של זיזו היא סדרת סטוריז שהעלה הלילה פוצ’טינו לחשבון האינסטגרם שלו, שברובם הוא במדי פ.ס.ז' כשחקן עם תמונה נוספת כמאמן, במה שנראה כמו פרידה.
במקביל, לואיס קמפוס שגילה את קיליאן אמבפה, מונה רשמית ליועץ החדש בפ.ס.ז' ואמר: “אני שמח להצטרף, זה המועדון הכי מרגש בכדורגל העולמי. אני מאמין בחזון של המועדון ולא יכול לחכות כדי להתחיל להגשים את הפוטנציאל הגדול של המועדון המיוחד הזה”.