1 צפייה בגלריה
לברון. לא חסר לא כסף...
לברון. לא חסר לא כסף...
לברון. לא חסר לא כסף...
(רויטרס)
האם ללאס וגאס תהיה קבוצה ב-NBA? לברון ג'יימס מקווה שכן. יותר מזה, הוא רוצה להיות הבעלים שלה. כוכב לוס אנג'לס לייקרס דיבר על כך בפרק חדש של התוכנית 'The Shop' מבית HBO: "אני רוצה לרכוש קבוצה, אין ספק בכך. אני רוצה שתהיה לי קבוצה בווגאס".
לברון בן ה-37 חתום בלייקרס לעונה נוספת בשכר של 44.5 מיליון דולר - האחרונה שלו בחוזה. באוגוסט הקבוצה מעיר המלאכים יכולה להציע לו חוזה לשנתיים נוספות תמורת 97.1 מיליון דולר וזה אכן יקרה, אבל עדיין לא ברור אם קינג ג'יימס יבחר להאריך את חוזהו או שאולי יבחן אופציות אחרות.
לעבור לשחק בקבוצה שעדיין לא קיימת ב-NBA זה עוד משהו רחוק, אבל כידוע, לברון חולם לעשות היסטוריה ולשחק ביחד עם בנו, כיום בן 17. אם זה יקרה, הם יהפכו לאב ובן הראשונים בליגה הטובה בעולם שמשתפים פעולה ואולי לברון ינסה לשלב את שני החלומות האלה ביחד. יש לציין שלפי חוקי ה-NBA, שחקן לא יכול להיות גם הבעלים, כך שג'יימס יוכל לרכוש את הקבוצה פורמלית רק אחרי פרישתו.
בכל אופן, בשלב זה, כידוע, אין לווגאס קבוצה ב-NBA. כדי שזה ישתנה, אחת הקבוצות תצטרך לעבור לעיר החטאים או שתצטרך לקום שם קבוצה חדשה. בתחילת החודש הקומישינר אדם סילבר התייחס לאפשרות שהליגה תתרחב ואמר: "אנחנו לא מדברים על כך בשלב זה. באיזשהו שלב הליגה תתרחב, אבל לא כרגע".