1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(רדאד ג'בארה)
עד לא מזמן היה נראה שמנור סולומון חתום ונעול בפולהאם, אך ההתפתחויות האחרונות מעידות על כך שהיהלום הישראלי עלול בסופו של דבר לא להגיע ללונדון על אף שזאת השאיפה המרכזית שלו. בכל מקרה, נראה שאוהדי הקבוצה מפנטזים על צירופו של שחקן הכנף ובאתר האוהדים אף כללו אותו היום (שישי) בהרכב החלומות של פולהאם לעונה הקרובה.
על סולומון כתבו האוהדים בהתרגשות: “שחקן אחד שהיה בכוונות של פולהאם כל הקיץ הוא שחקן נבחרת ישראל בן ה-22, מנור סולומון. היכולת הטכנית שלו בכדור היא מהטובות, אם לא הטובות ביותר, שישראל ראתה אי פעם. סולומון קטן במידותיו, אבל חזק מאוד מבחינה פיזית, מה שיכול להועיל לקבוצת פולהאם הזו תחת מרקו סילבה מכיוון שהוא אוהב שחקנים שיכולים לשלוט על המגרש. מאזן השערים שלו אולי לא משהו מיוחד, אבל השערים שהוא מבקיע בהחלט כן”.
עוד נכתב על שחקנה של שחטאר דונייצק: “סולומון יגיע לקבוצה כמחליפם של קראבליו וקבאנו, מכיוון שהוא רב תכליתי ויכול לפעול בעמדות אלו בצורה הטובה ביותר. אוהדי פולהאם יקוו שמנור יתפתה להגיע בזכות המנטליות ההתקפית שסילבה מביא למועדון, ומהווה מבחינתו את ההזדמנות הטובה ביותר להצלחה. עסקה בשווי של שבעה מיליון ליש"ט היא ללא ספק אחת שצריכים ללכת עליה”. אגב, באותו הרכב נכלל סולומון עם מועמדים נוספים ואטרקטיביים להגיע ללונדונים ובניהם אלכס מורנו, אלכס אוקסלייד צ’מברלין ונייתן אקה.