1 צפייה בגלריה
ארטיום דולגופיאט
ארטיום דולגופיאט
ארטיום דולגופיאט
(נעם מורנו)
בדרך לאליפות אירופה שתתקיים בעוד כחודשיים במינכן - תחרות מאכזבת למתעמלי המכשירים הישראלים, ארטיום דולגופיאט ואנדריי מדבדב, שהמשיכו להופיע היום (שישי) בגביע העולם באוסייק שבקרואטיה ובשורה התחתונה לא עלו לגמרים בתרגילי הקרקע והקפיצות.
אחרי שהאלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט נפל במוקדמות תרגיל הקרקע החזק שלו והחמיץ את הגמר, הפעם הוא ניסה לתקן בתרגיל הקפיצות של התחרות - אך גם בו קיבל ציון נמוך ולא העפיל לגמר. המתעמל ממכבי תל אביב זכה לציון ממוצע של 13.775 נקודות אחרי שתי הקפיצות שביצע, וסיים במקום העשירי במוקדמות, כאשר רק שמונה מתעמלים עולים לגמר.
באופן די מפתיע, גם אנדריי מדבדב, סגן אלוף אירופה בתרגיל הקפיצות, סיים אחריו במוקדמות כאשר דורג במקום ה-11. למדבדב ניתן ציון של 13.750 נקודות בלבד, כך שגם הוא החמיץ את הגמר. אין ספק כי זה לא אופייני לו וכי מדובר בתחרות מאכזבת מבחינתו של המתעמל הוותיק.
גם בתרגיל המתח אף ישראלי לא העפיל לגמר, אחרי שאלכס מיאקינין סיים במקום ה-17 במוקדמות עם 12.750 נקודות ואיליה ליובימוב סיים במקום ה-14 עם 12.800 נקודות. בכך למעשה, למתעמלים הישראלים תהיה רק הופעה אחת בגמר, לאחר שארטיום דולגופיאט עלה אמש לגמר סוס הסמוכות בתחרות.