1 צפייה בגלריה
אנדי מארי
אנדי מארי
אנדי מארי
(רויטרס)
אנדי מארי, לשעבר המדורג 1 בעולם ומי שמחזיק בשלוש זכיות בגראנד סלאמים, רשם הערב (שישי) את אחד מהישגיו הגדולים ביותר בחמש השנים האחרונות כשגבר על סטפנוס ציציפאס והעפיל לחצי גמר טורניר שטוטגרט.
מארי, שמציג טניס נהדר מתחילת הטורניר וועדיין לא הפסיד מערכה ונראה כמי שבהחלט הגיע מוכן לעונת הדשא, גבר על היווני המדורג 5 בעולם (וראשון בטורניר) 6:7(4) ו-3:6 ורשם את ניצחונו הראשון על שחקן טופ 5 מאז 2016. זה גם ניצחונו הראשון על דשא על שחקן טופ 5 מאז 2013.
הבריטי שהגיע לגמר בטורנירים מסבב ה-ATP רק פעמיים מאז מרץ 2017, ינסה לעשות זאת בפעם השלישית ומי שיעמוד בדרכו יהיה ניק קיריוס, שהעפיל לחצי הגמר עם ניצחון על מרטון פוצ’וביץ’ ההונגרי, שפרש בפיגור 3:0 במערכה השנייה אחרי שהפסיד 7:6 בראשונה. האוסטרלי עצמו ינסה לעלות לגמר ראשון בסבב מזה כמעט שלוש שנים.
המדורג הבכיר בטורניר בשטוטגרט אחרי הדחתו של ציציפאס נותר מתאו ברטיני האיטלקי המדורג 10 בעולם, שחזר מפיגור מערכה לניצחון 6:3, 3:6 ו-4:6 על לורנצו סונגו בדרבי איטלקי. ברטיני יפגוש בחצי הגמר את המדורג 59 בעולם, אוסקר אוטה הגרמני, שהעפיל לחצי הגמר בלי לשחק לאור פרישתו של יריבו ברבע הגמר, בנז’מא בונזי.