2 צפייה בגלריה
מרטין בריית'ווייט
מרטין בריית'ווייט
מרטין בריית'ווייט
(La Liga)
בברצלונה כבר עובדים במרץ בכל הנוגע לבניית הסגל שיעמוד לרשותו של צ’אבי בעונה הבאה, כשאחת הסוגיות שעדיין לא נפתרו היא זו של מרטין בריית'ווייט. החלוץ כבר קיבל מהמועדון את ההודעה שהוא לא בתכניות לעונה הבאה, אך בניגוד לשנים קודמות, בהן הדני היה מבוקש ברחבי היבשת, הפעם המצב שונה שכן הוא חזר מפציעה שהשביתה אותו לזמן רב.
בריית'ווייט, שמסיים את החוזה שלו רק בעוד שנתיים, סירב להצעות מקבוצות אחרות בעבר משום שרצה להלחם על דקות בבראסה ולנסות להצליח בקאמפ נואו. אלא שאחרי שהחלים מהפציעה הארוכה שלו, הדני כמעט ולא עלה על הדשא. למעשה, החלוץ ראה 24 דקות משחק בלבד בשני משחקים בהן עלה מספסל מאז השיקום שלו.
בברצלונה מודעים לכך ששווי השוק של השחקן ירד משמעותית בעקבות מיעוט דקות המשחק שראה, והסכומים שהוצעו להם עליו בינואר האחרון לא יהיו דומים לאלה שיגיעו עכשיו. יחד עם זאת, במועדון הקטלוני מקווים להוציא לפועל עסקה שתניב לקופת הקבוצה כשישה מיליון אירו, הסכום בו מוערך החלוץ על פי Transfermarkt.
2 צפייה בגלריה
מרטין בריית'ווייט. 24 דקות מאז שחזר מהפציעה
מרטין בריית'ווייט. 24 דקות מאז שחזר מהפציעה
מרטין בריית'ווייט. 24 דקות מאז שחזר מהפציעה
(רויטרס)
בעצם ישנו רצון משותף של שני הצדדים על סיום ההתקשרות, שכן גם השחקן עצמו יודע שהוא לא יחלל ברוטציה בעונה הבאה, דבר שעשוי לפגוע לו בזימון לנבחרת דנמרק לקראת המונדיאל בסוף השנה, אך ישנו מכשול שמקשה על מכירת השחקן בכל זאת. בריית'ווייט מעוניין לעזוב אך ורק אם בארסה תתיר לו את החוזה והוא יוכל לעבור לכל קבוצה בחינם כשחקן חופשי, דבר שלא מתיישב עם רצונותיהם של אנשי המועדון שרוצים להכניס את כספים לקופת הקבוצה על מנת להביא שחקני רכש.
אז האם ברצלונה תעדיף להשאיר את בריית'ווייט עד סיום החוזה ולשלם לו משכורת בכדי לא למכור אותו בחינם, או שדווקא תעדיף לפנות מקום לשחקן רכש למרות שלא תקבל עליו תמורה? בשבועות הקרובים ההנהלה צפויה לשבת איתו בניסיון למצוא פתרון לבעיה ולראות איך אפשר לסיים את הסאגה כששני הצדדים יהיו מרוצים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
רוברטו וקורל מאריכים חוזה בברצלונה