5 צפייה בגלריה
פירלו במעמד החתימה
פירלו במעמד החתימה
פירלו במעמד החתימה
(האתר הרשמי של קראגומורק)
בימים אלה משחקי ליגת האומות בעיצומן, אבל גם ההכנות לעונה הבאה. הקבוצות עושות את מירב המאמצים להתחזק וזה הזמן לעשות סדר בכל הדיווחים והשמועות. כמדי יום, לפניכם העדכונים האחרונים משוק ההעברות.

הודעות רשמיות

# בגיל 37, אחרי 18 שנים במהלכן לבש את החולצה של יובנטוס, ג’ורג’ו קייליני ממשיך ליעד הבא בקריירה שלו. על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, הבלם הוותיק השלים את מעברו ללוס אנג’לס FC. האיטלקי מגיע בהעברה חופשית וכדי שהקבוצה תוכל להכריז עליו באופן רשמי נותר רק האור הירוק לו מחכה השחקן ממשפחתו.
# עכשיו זה סופי: יעד חדש ומפתיע לאנדראה פירלו. המאמן שפוטר בעונה שעברה מיובנטוס חתם רשמית בפתיח קראגומרוק הטורקית והוא ידריך אותה בעונה הקרובה. קראגומרוק סיימה את העונה שעברה במקום השמיני כאשר אחרי פתיחת עונה פנטסטית חוותה ירידה בכושר וסיימה את העונה בצורה מאכזבת. בשורותיה משחק החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ’, הזכור לנו בעיקר מתקופתו בישראל, כששיחק במכבי ת”א אשתקד.
# באיירן מינכן טרם הוציאה הודעה מטעמה, אבל המנהל הספורטיבי חסן סליהמיצ’יץ’ אישר כי הושלמה העברתו של ראיין חראוונברך מאייאקס. ההולנדי חתם בשורות אלופת גרמניה על חוזה ארוך טווח. "השלמנו את העסקה ואנחנו מאוד שמחים שהוא כאן. הוא אחד הכישרונות הגדולים באירופה, כולם רדפו אחריו", אמר סליהמיצ’יץ’ לבילד.

ספקולציות חמות

# מאמן ריבר פלייט מרסלו גז’ארדו אישר שדיבר עם לואיס סוארס. גם נשיא הקבוצה הארגנטינאית בריטו טען: “יצרנו עמו קשר, אבל כרגע זה תלוי בו”. האורוגוואי מצידו מעדיף להישאר באירופה. בתוך כך, באיטליה מדווחים כי החלוץ הוצע ללאציו שעשויה ללכת עליו, זאת אחרי ששמו נקשר גם עם אטאלנטה ופיורנטינה בימים האחרונים.
5 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לואיס סוארס
(רויטרס)
# בצל ההתעניינות של ברצלונה בברנרדו סילבה, לאחרונה דווח שפפ גווארדיולה הגיע עמו להסכם שאם תגיע “ההצעה הנכונה”, הוא לא יעמוד בדרכו. עם זאת, במנצ’סטר סיטי מתכוונים להאריך את חוזהו של הפורטוגלי וטוענים שגם מכירה של פרנקי דה יונג לא תייצר עבור בארסה מספיק כסף על מנת לרכוש את הפורטוגלי. האנגלים מעריכים את שוויו ב-94 מיליון אירו, בעוד הקטלונים לא יהיו מוכנים לשלם מעל 70 מיליון. ב’מונדו דפורטיבו’ נכתב שצ’אבי מפנטז על שילוב של סילבה ופדרי, אבל כאמור, הדרך לשם עוד ארוכה.
# עוד בברצלונה, דיווחים בספרד מספרים כי צ’אבי מעוניין לראות את טרינקאו באימונים לקראת פתיחת העונה, אך הקיצוני שהושאל בעונה הוחלפת לוולבס מהפרמייר ליג מבוקש בוולנסיה, ספורטינג ובנפיקה ליסבון.
5 צפייה בגלריה
טרינקאו
טרינקאו
טרינקאו
(רויטרס)
# פפ גווארדיולה סימן את קשר לידס קלווין פיליפס. פרננדיניו יעזוב בקיץ ופיליפס יוכל לשמש כגיבוי לרודרי במנצ’סטר סיטי. השחקן מסיים חוזה ב-2024, שווי השוק שלו מוערך ב-50 מיליון אירו.
5 צפייה בגלריה
אנדראה בלוטי וקלווין פיליפס
אנדראה בלוטי וקלווין פיליפס
אנדראה בלוטי וקלווין פיליפס
(רויטרס)
# פבריציו רומאנו דיווח על מגעים נוספים בין פאריס סן ז’רמן לאינטר בנוגע למילאן שקריניאר. האחרון נמצא בראש רשימת המטרות של הצרפתים לקיץ, אבל עדיין אין הסכמות בין המועדונים. ניקולו סקירה מדווח שפ.ס.ז’ עדיין לא הגישה הצעה רשמית וצפויה להציע כ-50 מיליון אירו, בזמן שהנראזורי דורשים לפחות 70 כדי לשחררו. נכון לכרגע הבלם מעוניין להישאר במילאנו, לאחרונה אף הוצע לו חוזה עד 2026.
5 צפייה בגלריה
מילאן שקריניאר
מילאן שקריניאר
מילאן שקריניאר
(רויטרס)
# עסקת פאולו דיבאלה לאינטר על סף סגירה. הארגנטינאי יחתום לשלוש שנים אצל הנראזורי וירוויח כשישה מיליון אירו לעונה.