2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(איציק בלניצקי)
בזמן שאליניב ברדה עדיין לא סגר רשמית כמאמן הקבוצה לעונה הבאה, בהפועל באר שבע משנים את הגישה לאור הדרישות המופרזות על שחקנים ישראלים. בשבועות האחרונים גיששו במועדון לגבי מספר שחקני חיזוק ישראלים, אבל נתקלו בדרישות אסטרונומיות לטענתם, דרישות שמקשות מאוד על הבאת חיזוק כחול לבן.
בכך, בבאר שבע מתרכזים במציאת זרים איכותיים, לאו דווקא זרים חופשיים כפי שהיה בשנים האחרונות. אם נרכשו זרים הם היו מתוך הליגה, לדוגמה טוני וואקמה, נייג’ל האסלביינק והאחרון יוג'ין אנסה, אלו שהגיעו ישירות ממועדונים בחו"ל - הגיעו בחינם. "שחקנים ישראלים לא שווים את הסכומים שדורשים עליהם, נשקיע את הכסף בזרים בתקווה לדייק כמה שיותר ברכש שמתאים לנו ולא עולה עשרות מיליוני שקלים", אמר גורם.
בבאר שבע מנהלים מו"מ עם כמה שחקנים זרים בעמדות החלוץ וקשר כנף. אליניב ברדה מקבל עשרות הצעות מסוכנים מדי יום, אבל הוא צריך קודם לכן לסגור את חוזהו כמאמן הקבוצה. ברדה סיכם עקרונית ונותרו מספר פרטים לסגור, כאשר בעוד שבוע בדיוק הקבוצה תפתח את אימוניה לעונת 22/23.
2 צפייה בגלריה
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
(ראובן שוורץ)
בעניין אחר, בקבוצה דואגים לשלומו של בלם הקבוצה איאד אבו עביד, שנפצע אמש במשחק הנבחרת מול איסלנד. אבו עביד יצא על אלונקה דקות ספורות אחרי שהחליף את מיגל ויטור, שגם כן ירד פצוע. הבלם סיפר שהרגיש דקירה חזקה בשריר התאומים, מה שעשוי להתברר כקרע. הוא ינחת היום עם יתר שחקני הנבחרת ויעבור בקרוב בדיקת MRI. בקבוצה מקווים שייאלץ להיעדר רק מספר שבועות, אבל זה שם אותו בספק לקראת פתיחת מוקדמות הקונפרנס ליג בחודש הבא.