2 צפייה בגלריה
אבישי ריינמן
אבישי ריינמן
אבישי ריינמן
(פרטי)
הלם בעמותת האוהדים של בית״ר ירושלים. עורך הדין אבישי ריינמן, מי שניהל את המו"מ מטעם העמותה מול עורך דין יצחק יונגר והיווה לעמוד התווך של העמותה, פורש מתפקידו תחת ביקורת על קיום המו"מ עם הבעלים משה חוגג ותחושה ברורה כי המו"מ איתו ריק מתוכן ומקורו באינטרסים אישיים של הבעלים שמנסה למשוך זמן.
העזיבה של ריינמן עשויה להוביל לגל עזיבות של חברים בוועד העמותה, כשברקע חוסר תמיכה של רוב האוהדים של ביתר ירושלים שרוצים לנתק מגע ממשה חוגג. בהודעה שפרסם ריינמן הוא כתב: ״כאחד שהיה יו"ר עמותת האוהדים הקודמת וכיועץ משפטי של העמותה הנוכחית, אני מודיע על התפטרותי מהעמותה וניתוק מוחלט ממנה כל עוד ישנם מגעים של נציגים מוועד העמותה עם משה חוגג”.
הוא הוסיף: “כבר תקופה שאנשים רבים מפצירים בי להתרחק אך כאחד שמאמין בכוח של אוהדי בית"ר ירושלים וביכולת שלהם להתאגד (משהו שתמיד אמשיך להאמין בו) הייתה בי תקוה כי אפשר יהיה לייצר כוח שיביא פתרון שיוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ שנקלעה אליו”.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אחמד מוררה)
עוד כתב: “כל זאת עד לפוסט של משה חוגג, מאז ‘הצהיר’ כי יעביר את הקבוצה תמורת שקל אחד לעמותה. מלכתחילה אמרתי כי הסיכוי להגיע להסכמות עם האיש הוא נמוך, אך הסכמתי לשמוע ולבחון את הדברים לעומק. במהלך השיחות והחלפת הטיוטות עם עורך הדין יונגר, יחד עם דברים שהתגלו לי ולא אוכל לפרט, הגעתי למסקנה כי אין היתכנות למהלך ומקונן אצלי חשש כבד כי משתמשים באהבה ובדאגה שלנו לבית"ר ירושלים לאינטרסים אישיים, משהו שלא אהיה חלק ממנו בשום צורה.
אני רוצה להביע את הערכתי לחברי הוועד, שרובם פועלים נטו מאהבת בית"ר ודאגה לעתידה, ואני משוכנע כי כל פתרון שלא יהיה, הדרך לשקם את בית"ר תהיה חייבת לבוא עם התגייסות כללית של הקהל, בכל ההיבטים, כי זהו הכוח הכי גדול של המועדון שיקר לכך כך הרבה אנשים״.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.